Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
BDG
1087 cm3
49 KM
0.00 s
Unikat! Formel E
Wady do wyeliminowania: tuleje wahaczy przednich, tuleje drążka stabilizatora, łozyska kół przednich, osłona przedniego, prawego przegubu, blachy - są wykwity w 3 miejscach pokryte podkładem antykor., infekcja nie rozszerza się; został porysowany przez brukarzy na masce, bo stał obok miejsca ich pracy; amortyzator prawy tył (czyli raczej oba), szyba w drzwiach kierowcy nie działa - ślimak do wymiany, koszt naprawy mechaniki oceniam na 500zł z robocizną
Zalety: ogólnie blachara, że bym brał, absolutnie bezawaryjna, samoobsługowa jednostka napędowa, bezawaryjna skrzynia, całkowicie sprawny układ elektryczny, wyregulowany gaźnik, zakonserwowana podłoga, licznik ekonomizer - pokazuje spalanie na biegu Ekonomicznym + wyświetla kontrolkę konieczności zmiany biegu na wyższy, spalanie w mieście 7l/hkm, trasa nawet 4,5l/hkm
Nie. Wszystko seria i oryg.
zainteresowani kupnem
bartek.wck@interia.pl
24tkm bez wydatków.
Formel E - sugerowana przez producenta etylina min. 98 oktanów, modyfikowany gaźnik, dłuższy 4 bieg
Fajnie że ma skrzynkę 3+E.
Nie często można spotkać tą wersję... Dużo czytałem na jej temat;) Zazdroszczę egzemplarza;P... Byle by służył jak najdłużej;)
PZDR
fajny klasyk :) widać ze zadbany :) pozdro ;)
Czy to jest ori FORMEL E opisz więcej i daj więcej fotek np.silnika świetny stan! pozazdrościć..zapraszam do siebie pozdro!
fajny yongtimer ;d szkoda że coraz mniej takich..
Zajrzyj do mnie .Pzdro!
Dostojny senior. Klasyczna linia nie straciła na urodzie.