Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
3miasto
1600 cm3
200 KM
205 Nm
5.50 s
Honda Crx ed9 D16Z5, 1.6 16v DOHC
Model 1989/1990, jeszcze ostatni wypust z ładnym zderzakiem 89 i orginalnie zadartą do przodu podkładką.
Oryginalny przebieg auta jak go kupowałem w niemiec w 2005 roku: 129.000km :)
Kompletny Turbo Kit wykonany w firmie Lamber Tuning:
- turbina k04 (od audi TT 225km)
- IC Iveco
- przerobiony seryjny zeliwny kolektor, flansza pod k04
- downpipe i wolny wydech z kwasówki 2,5 cala, koncowy tłumik Ugprade m16
- Blow off Bosch
- WTRYSKI OD NISSANA 200SX TURBO, 370cc
- pełne orurowanie ze stali kwasoodpornej, węże i takie tam łaczniki elastyczne itp
- adekwatne swiece NGK
- wskaźniki Autogauge (super podswietlenie, polecam) : boost i EGT
- 4 ramienne sprzęgło spiekowe od Radzikowskiego oraz wzmocniony docisk (sprzęgło do 300km, gwarantowane przez Radzikowskiego)
- 5 bieg od d16z6 Civ 5gen hatch
- poliuretanowe poduszki silnika ENERGY SUSPENSION
- Strojenie by G4S LAB z Warszawy: TurboEdit OBD0 ( www.g4slab.pl )
- Strojenie w oparciu o wykresy AFR oraz EGT: w całym zakresie AFR w okolicach 12, maxymalnie 12.5
EGT nie przkeracza 750 stopni.
Wtryski: 370cc od 200sx Turbo
Elektronika : ECU PM7 x04 (czyli d16z5 z 91 roku), podstawka pod epromy, wymienne chipy z mapami i procedurami startowymi.
OBECNIE : przy 0,47 bara, 205Nm przy 6200 RPM, 200 km przy 7200 RPM, Vmax: 260km/h
Silnik d16z5 z bardzo niskim przebiegiem.
W serii 135km na hamowni (stozek, dolot i bez koncowego tłumika, reszta wydechu seria - w tym kat).
Kubelki Bimarco model C, pasy szelkowe Schroth, kierownica Raid 30cm czarna skora , Short Shifter , Gałka zmiany alu z czerownymi cyferkami, mieszek jdm SIR, czerwone wskazówki zegarów,
Audio sobie gra, choc dźwiek turbo o niebo lepszy jest :D
Amortyzatory i sprężyny Jamex - 35 mm , Rozpórka aluminiowa z przodu u góry - Autostyle,
obecnie komplet sprężyn na lato FK - 70 mm
Swap hamulców z VTI , tarcze 262mm.
Podsumowująć powiem krótkie zdanie o tym aucie (zreszta Ci co mieli z nim stycznosc stwierdzili podobnie ) : furak lata i sprawiam ogrom przyjemnosci z jazdy
200koników pod macha i troche ponad 800 kilo..hehe
A to jeszcze nie koniec....
Wiec uważajcie na cichociemnego, niepozornego CRXa
14.2 na 400m (przy spalonej gumie na I biegu - zły start) w Bemowie, MP 1/4 mili.
Jeżdze z pełnym wnetrzem :)
Kolega podobnym autem (Crx, 190km) zrobil rekordowy czas 13.25 wiec mysle ze jest to do zrobienia na dobrych oponach i dobrej nawierzchni
11 miejsce w klasie Turbo
8 miejsce w klasie Turbo w Bemowie II razem (znowu problem z trakcja)
1 miejsce na Tuning Show w Pruszczu Gdańskim (załozyłem slicki , hehe)
Wygrane wyscigi na 1/4 mili z:
Nissanami 350Z, Civicami Type R, Integrami TYpe R i wieloma innymi :)