Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
1242 cm3
130 KM
180 Nm
0.00 s
sprzedany :(
110KM i 150Nm przy 0.5 bar
130KM i 180Nm przy 0.8 bar
seria panie seria
silnik: 1,2 turbo
- turbina KKK K03 z Audi S4 2.7 Biturbo
- wtryskiwacze z 1.8 T
- pompa paliwa lancer evo VIII
- stopień sprężania 8,8:1
- intercooler customowy
- kolektor Maciek Grabowski
- wolny układ wydechowy 50mm
- sprzęgło spiekowe by Marek Radzikowski
- elektronika: SMT6
- fotele kubełkowe robione na zamówienie BIMARCO model C
- zmodyfikowane zegary
- deska rozdzielcza wyflokowana
- pomalowane elementy deski rozdzielczej
- pomalowane elementy drzwi
- zmodyfikowana kanapa tylna
- zmodyfikowana tapicerka drzwi i kanapy
- sportowa kierownica DINO 320mm
- zmodyfikowane zegary
- wnętrze podświetlone neonami
- system otwierania drzwi tylnych
- aluminiowe nakładki na pedały
- zmieniony mieszek i gałka skrzyni biegów
sprężyny EIBACH 50/30
- skrócone i utwardzone amortyzatory
- rozpórka kielichów MICHAEL
- alufelgi BSA Racing 7x17 ET35
- opony fulda carrat extremo 205/40/17
- tarcze i zaciski z punto GT
- jednostka sterująca PIONEER DEH P8400MP MOSFET4X50
- głośniki przód: zestaw JBL GTO 6506ce
- wzmacniacz JBL GTO 4000 SKRZYNIA JBL GT4-12 1000W
- dalsze modyfikacje silnika(mapa 1 bar)
- klamki z barchetty
- tylnie lampy
- silnik 2.0 16V turbo z fiata coupe
same +++
kilka teoretycznie szybszych furek objechanych ;-)
BMW E46 cabrio 330Ci