Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
piaseczno
2213 cm3
174 KM
271 Nm
7.60 s
Chrysler Daytona 2.2 IC Turbo II Shelby
(no.. parę elementów pochodzi z Shelby Z)
przednionapędowy, 3-drzwiowy (miejsca 2+2) ponycar, 2200ccm pojemności w rzędowo ustawionych 4 cylindrach. seryjne turbodoładowanie oraz intercooler.
fabryczny tuning Carolla Shelby, obejmujący mocniejsza turbinę (wersja Turbo II obejmowała min. Garretta T3), wentylowane tarcze na wszystkich kołach, wzmocnioną manualną skrzynię firmy Getrag, anti-sway bary, utwardzone w stosunku do serii zawieszenie, alufelgi 15\" z logo CS (opony 195/205), elektrycznie regulowane kubełki oraz specyficzne ospojlerowanie.
nowy design prawych drzwi, a po za tym:
- lekko przeszlifowany i utwardzony walek
- przesunięty rozrząd (lepiej się wkręca)
- wycięty kat (seryjny tlumik pozostał :)
- wywalona cała klima
- wytegowałem tez trochę gratów z wnetrza
- wyrzucony tempomat
- na co komu wodotryski jak centralny?
- nowa fela 16\"
- kapcie 225
- jeszcze trochę drobiazgów
wymuskana, po generalnym remoncie (ma przejechane ok 1500km!), lekko zmodyfikowana rzędowa 4ka.
turbina garretta pompuje aktualnie do 15PSI (trochę ponad 1bar), jazda w tunelu przypomina lot odrzutowcem, słychac tylko zasysane powietrze i specyficzny gwizd :)
komputerek jeszcze nie grzebany wiec będzie wiecej.
niby nic a jak miło zaskakuje.. szczególnie przy nieco ponad tonie wagi :)
paskudny kwadraciak :)
trzeba jednak przyznac że jak na pojazd sportowy to wnętrze wyjątkowo komfortowe
seryjna chujnia (z racji wieku, fabryczne SensaTracki nie są złe). nie zdążyłem zmienić przed wypadkiem.
był zestawik Sony Xplod, teraz odziedziczyła to mamusia :)
klasyczne wymuszenie pierwszeństwa i bliskie spotkanie 3go stopnia z.. policją
dawca silnika i kilku dupereli
plusy: jeździ
minusy: krzywo
1,5roku rzeźbienia. miesiąc jazdy..