Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Sosnowiec
2226 cm3
0.00 s
VW Passat 32b Fließheck Formel E. Kupiony od starszej osoby ktora byla pierwszym wlascicielem w Polsce. Nikt wczesniej w niego nie wkladal swoich rak :)
NAjpier bylo usuniecie pokrowcow oraz wywalenie oryginalnych 13 calowych felg z paskudnymi kolpakami, potem wydech az wreszcie cale mnostwo modyfikacji od od silnika i zawieszenia na nadwoziu konczac
Oryginalnie 1.6 na gazniku pierburg 1b + 5 biegowa skrzynia (Formel E ;). W maju 2005 rozpoczecie zmiany silnika na pieciocylindrowy o pojemnosci 2226cm3 na wtrysku KE-Jetronik. Przy okazji wymieniona elektryka, wydech, uklad paliwowy, hamulce... Lakierowane oraz polerowane niektore elementy.
Oryginal czarna tapicerka ze sztucznej skory, kierownica Nardi, 3x vdo, troche chromowanych dodatkow.
Sprezyny H&R, amortyzatory Koni, tyl Weitec regulowany, Hamulce 256mm ATE PowerDisc + Ferodo- Obecnie Airride rubena 3 bałwanki, Viair, AVS, hamulec Audi S2 Girling 60 + Tył tarcza+ zacisk golf mk4
Dziwiek pieciu cylindrow :D
zaraz po poskladaniu po zmianie silnika pierwsza trasa na VW Manie 2005, ponad 1200km bez wczesniejszych testow :)
Skonczyc blacharke i dopracowywac szczegoly- 2.2 turbo 20v
- lubi paliwko
- ciezko znalezc oryginalne elementy w dobrym stanie
+ same plusy poza tym na gorze :D
+5 cylindrów
-vyróżnienie VAG Event 2012
- TOP 10 Finał Wojna PP 2012
-itd
Mocniejszym silniku oraz airride ale moze da sie zrobic :D
-marzenia się spełniają :)