Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Wrocław www.g40.fora.pl
1325 cm3
140 KM
190 Nm
8.50 s
Moc 85 kw czyli 115 KM (przy 6000 obrotów)
Fabryczna prędkość 195 km/h
Masa własna pojazdu 805 kg
Data zejścia z tasmy produkcyjnej 08 czerwiec 1988 r.
spalanie od 7,5-16 litrów
Kolor: błękit metalik LP5Y
przednie lampy dymione seryjnie Boscha
kierunki w zderzaku typu klar z postojówkami i żarówkami Osram Diadem
tylnie lampy typu red-klar z Osram Diadem
Przyciemnione szyby AR czyli tak zwanymi lustrami połozonymi na niebieskie szyby.
chromowane klamki od MK1
polerowana pokrywa zaworów
dokładka przedniego zderzaka
brak listew i znaczków na klapie
grill no emblemat własnej roboty
podwójne wycieraczki (zbytek ale jest)
tylnia klapa bez wycieraczki
brak chlapaczy
podnoszona maska na siłownikach
chromowany korek wlewu oleju
chromawana końcówka bagnetu
alu antenka na dachu
silnik totalnie zrobiony od zera
tłoki 75,5
kolektor ssący z 3F
rozwiercona przepustnica
IC większy i wydajniejszy
wałek Schrick
szklanki Schrick
zmienne koło rozrządu
Kółko kompresora zmniejszone z 75 na 68 mm
wkładka K&N
świece Boscha Platiny
kompresor po regeneracji
kolektor wydechowy 4-2-1 ze stali nierdzewnej do końca układu z kwasiaka
Kiera Raid 30'
zegary temp. oleju i voltomierz w miejscu głośnika
chromowane klamki wewnętrzne
Alu korbki szyb
chromowana korbka szyberdachu
aluminowe rygielki
fotela ala kubełkowe
dywaniki z aluminiowej blachy ryflowanej - samoróbka
Układ wydechowy:
koncowy tłumnik grodziowy marki Ulter średnica końcówki 80
szykuje sie kompletny układ z kwasówki
TH Line Turbo Compomotive 7,5+8x14"
zawieszenie:
rozpórka przedna i tylnia
obniżone na torowym zawieszeniu B6 Bisltaina
sprężyny Steffan 70 mm
tylne amortyzatory Sachs Sporting z regulacją wysokosci na kieliszku od golfa Mk1 w 10 stopniach regulacji
sprężyny steffan 50 mm
..l 2 3
hehhe kazda jest niebywała i niepowtarzalna
oj wielkie
Minusów jest masę podobnie jak plusów których jest wiecej
kto chce sie zmieżyć hehehe
auto narzie przechodzi powolne zmiany
maże o zrobieniu G-Ladera na poziomie ale nakłady finansowe sa koszmarne