Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Legionowo
704 cm3
31 KM
0.00 s
zielony cienkolot jest moim pierwszym samochodem;)) troszke tak po mojemu pozmienialem w nim(opsi niezej) fakt koszta sa, najwieksze dotyczą silnika ale warto;))
704 cm3 ;))
zmiany w silniku:
-układ dolotowy ze stozkiem
-odswiezona głowica
-nowy wałek rozrzadu
-nowe popychacze hydrauliczne
uklad wydechowy:
-przelotowy
-strumienica zamiast srodkowego tłumika
-tłumik przelotowy KM z końcówka 76 mm
-nakładki aluminiowe na pedałach
- nakładka na drązek zmiany biegów
-dywaniki welurowe z napisem Cinquecento
-utwardzone zawieszenie poprzez gumy
-radio z golfa VW Gamma III
-2 glosniki JVC 10 cm z przodu,
-2 elipsy Sony 180 w wstawione w polke
moja panna na fotelu pasazera, ja za kierownica, droga lesna nie utwardzona, 95 km/h na liczniku, obie rece na kierownicy w lusterku wstecznym tylko kurz a auto sunie jak po szynach;) poziom adrenalinki skoczyl(nie tylko moj poziom) wynik auto cale zakurzone:D
-tylna lotka która jest juz pomalowana i czeka na zamontowanie
-obnizenie auta
-moze w przyszłosci nowy lakier i silnik;))
plusy:
-zwinnosc
-tanio dostepne czesci
-wszedzie wejdzie ;)
-usztywnione zawieszenie sprawia ze ten samochod sunie po dziurach czy drodze nieutwardzonej
minusy:
-niestety to tylko 700 co wiaze sie nieraz z duza awaryjnoscia no i niestety brakiem mocy
-v maks w seri 125 km/h
-v maks po przerobieniu dolotu 127 km/h(tyle udalo mi sie jechac ale poszedlby wtedy znacznei wiecej)
-po modyfikacja głowicy i nowym wałku samochod odrazu reaguje na wcisniecie gazu, wole narazie nie katowac;) jedynei co slychac to bardzo przyjemny basowy pomruk
-samochodzik ladnie sie spisuje, lecialem dzis nim 120 na kawalku prostej, nie zbyt dlugej, a samochodzik dalej sie rozpedzal;)) mysle ze samemu jakbym jechal spokojnie 130 przekroczy;))