Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Przasnysz
1600 cm3
105 KM
0.00 s
mechanika:
swap silnika (i wszystkiego co z tym zwiazane) od czarnego escorta combi ze szwecji 1.6 EFI 105 koni 91r okolo 130tys przebiegu
olej valvoline maxlife, swiece i kable ngk
wyciecie tlumika srodkowego i katalizatora
koncowy tlumik marki supersprint dedykowany dla fiata bravo 1.6 16v
sprezyny od xr2i -25mm
instalacja gazowa
stylistyka:
ciemne lampy tylne (polakierowane motipem)
dokladka rs z przodu (4 halogeny) i z tylu obie w czarnym macie
alufelgi 16 cali DOTZ Imola (http://www.pasztoy.hu/nyarigumi/images/dotz/imola.jpg) z oponkami:
Przod: Continental ContiSportContact 195/45 - fotka:
Tyl: Goodyear Eagle F1 205/45
bebny i zaciski pomalowane na czerwono
ciemne boczne szyby boczne tylne i tylna
oslona (bra) na masce
lotka oryginalna rs na klapie w kolorze auta
sportowa kierownica bertini z naba
nakladki aluminiowe jacky na pedaly (czysty ryfel)
konsolka na biegi od bogatszej wersji
zegarek w desce od bogatszej wersji
polka z tylu czarna zamiast szarej
3cie swiatlo stop
zegary od xr2i z obrotomierzem i licznikiem dziennym km
car audio:
jednostka sterujaca Kenwood KDC-5024 4x50W
z przodu seryjne glosniki forda (nie wymieniam bo jestem z nich bardzo zadowolony)
z tylu skrzynia sony xplod 30cm 300w rms zamknieta ze wzmacniaczem Magnat TRAXX 300 1x200W/2x75W RMS 4Ohm
plany:
tylna klapa na gladko przy okazji pozbycie sie z tamtad ognisk rdzy Wink
elektryczne otwieranie klapy
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-