facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Daewoo Matiz 1999r

Oglądano już 37407 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Daewoo Matiz »
  • Rocznik

    1999 r.

  • Właściciel

    god_ares

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    800 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis


    Niepozorny koreańczyk po gruntownej przebudowie, z seryjnych podzespołów pozostało już tylko naprawdę niewiele .. a i te pewnie niedługo zostaną zastąpione odpowiednikami z zachodnich modeli.

    Pomimo bardzo trudnej bazy do modyfikacji i praktycznie totalnej niedostępności podzespołów tuningowych udało się posprowadzać części oraz know-how i na tej bazie poprzerabiać autko tak aby wyróżniało się z tłumu innych...

    Czy się udało sami oceńcie !

  • Tuning

    - przelotowy długi tłumik środkowy ( Vega Tuning)
    - przelotowy tłumik Mugen firmy M-TECH dedykowany do Matiza ( Vega Tuning)
    - przerobiony katalizator
    - zmieniona "plecionka" na dłuższą
    - dynamiczny, aluminiowy układ Closed Cold Air Intake ( wkładka, puszka izolacyjna, aluminiowe rury doprowadzające powietrze spod zderzaka)
    - filtr K&N
    - tarcze hamulcowe Brembo
    - klocki hamulcowe Remsa
    - amortyzatory Bilstein B4 (tył i przód)

  • Silnik

    - silnik po generalnej wymianie większości podzespołów mechanicznych i elektrycznych na nowe
    - wymieniona przepustnica na brytyjski model, o bardziej agresywnej charakterystyce
    - świece NGK
    - kable WN wykonywane na zamówienie w firmie MEDBRYT na bazie testowych niemieckich kabli
    - zamknięty, dynamiczny układ CAI
    - usunięty EGR
    - uwolniony wydech
    - seryjna rozpórka

  • Wnętrze

    - diodowe podświetlenie zegarów by rdzawy
    - lapka sufitowa kierowcy by rdzawy
    - podświetlenie panelu środkowego by rdzawy
    - obrotek z podświetleniem led( zmieniona tarcza na wzór pozostałych tarcz i wskazówka na wzór pozostałych)
    - białe tarcze ( obecnie zdjęte aluminiowe ramki)
    - podświetlenie nóg (katody)
    - wymienione wszystkie żarówki na diody LED / SMD
    - aluminiowe nakładki na pedały
    - skórzane obicia drzwi
    - lakierowany w kolor skór kokpit i deska rozdzielcza
    - tapicerka foteli i całego wnętrza- skórka w trzech kolorkach - kremowy, błękitny i granatowy
    - obszyte skórą : tunel środkowy + mieszek oraz tunel hamulca ręcznego + mieszek
    - wyprowadzenie wyjść CA AUX na tunel środkowy + seria przełaczników lotniczych do oświetlenia wozu
    - skórzana gałka JS Auto Sport
    - soczewkowa lampka pod sufitem od Nissana ( oświetla tylną kanapę)
    - wygłuszone drzwi, bagażnik, podłoga, klapa (kilka warstw) itp
    - twarda podłoga bagażnika z klapką na koło zapasowe
    - półka tylna MDF
    - bagażnik wyklejony wykładziną i zabudowa CA w tym samym materiale - bagażnik pomimo zabudowy zachował częściowo swój charakter
    - podświetlenie bagażnika
    - lakierowane wszystkie plastyki wnętrza pod kolor skór

  • Zawieszenie

    - przód : kolumny McPhersona oraz seryjna rozpórka kielichów
    - tył : belka skrętna
    - amortyzatory Bilstein B4
    - felgi Ronal LZ-4 14 cali o szerokości 6
    - opony Dunlop Sport Sp 300 165/60/14 - tworzące trapez na feldze

  • Car Audio

    zabudowa CA rozmontowana przed sprzedaża) ale było:
    - 2 wzmacniacze MONACOR 350 W,
    - Subwoofer JBL 1002 10' dwucewkowy,
    - zestaw przedni separowany JBL 6005ce - 16 cm w panelach drzwiowych i tweetery w profilowanych słupkach + zwrotnice,
    - jednostka sterująca CLARION DXZ 748,
    - okablowanie DIETZ i SIGNAT,
    - Kondensator SIGNAT 1F ...
    - cały samochód wybebeszony i wygłuszony matami i masą bitumiczną,
    - system chłodzenia wzmacniaczy
    - zabudowa wzmacniaczy oraz szyby z pleksi eksponujące podświetlone na niebiesko wzmacniacze

  • Pamiętna podróż/przygoda

    ohh ciężko tu wymienić konkretną ale było ich wiele ...

  • Perspektywy

    o tym już opowie nowy właściciel - kolega z klubu - więc mam pewność, że będzie rozwijał projekt z nowym zapałem i nowymi pomysłami.

  • Plusy i minusy pojazdu

    - fabrycznie wysokie nadwozie
    - trudny do modyfikacji
    - mały silniczek

    + ekonomika
    + tania eksploatacja
    + małe i idealne na miasto
    + jedyny taki na świecie :)

  • Osiągnięcia

    to jest moje osiągnięcie - zaplanowanie 4 ewolucji i dokończenie jej.

  • Marzę o...

    ano właśnie marzę o szybkiej modyfikaji mojego Focusa

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volkswagen Golf
  • Honda NS1 80
  • Aprilia RS 50
  • Kingway Ibis
  • Kymco Grand Dink 150
  • Romet Pony 50

Co robią kierowcy na PJ