Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Piotrków Trybunalski
2300 cm3
136 KM
9.20 s
Witam! Dziś zaprezentuje wam moje auto Audi 80 B4 2.3 136KM Quattro, które zakupiłem w styczniu 2011r a zostało sprzedane w maju 2013r. Było to moje pierwsze własne auto wcześniej odrazu po zdaniu prawa jazdy jeździłem brata samochodem ponad rok czasu tez Audi 80 B4 ale w wersji Coupe. Moja 80 to wersja quattro więc nic jej nie straszne było na drodze Audiola szła jak czołg czy przez śnieg, zaspy, wode, błoto, piach auto tak przyczepione do drogi ze nic nie było w stanie jej oderwać :) Autko było sprowadzone z Niemiec z okazyjnej cenie trochę było zaniedbane ponieważ stało w Niemczech 5 lat nie użytkowane wiec wszystkie części eksploatacyjne musiały być na gwałt wymienione niektóre szybko się zużywały np zawieszenie gdzie cały czas coś trzeba było wymienić. Audi miało pare mankamentów jak pękniety lekko zderzak przedni w rogu czy z tyłu wycieta szparka na hak w zderzaku którego jak zakupiłem już nie było.Pod względem blacharki auto w mega stanie zero szpachli najlepszy ocynk w dziejach motoryzacji- zero jakiejkolwiek rdzy! Gdy zakupiłem auto dużo musiałem włożyć pieniążków na przerejestrowanie z zagranicy z ubezpieczeniem zostało wymienione prawie cale zawieszenie jest to wersja QUATTRO czyli z tyłu jest wielowahacz brak części zamiennych tylko oryginał wiec bardzo droga wymiana tylnego zawieszenia. Wymienione zostały też wszystkie tarcze i klocki hamulcowe, rozrząd, wszystkie oleje i płyny, świece, przewody, kopułka zapłonowa z palcem, akumulator, termostat, czujniki temperatury, uszczelnienie przegubów tylnego mostu, wymienione wszystkie filtry i nowe oponki. Został też założony gaz.
WYPOSAŻENIE SERYJNE AUTA :
- lakier metalik
- alufelgi 15' na lato i drugi komplet na zimę
- napęd 4x4 QUATTRO
- blokada tylnego mostu
- tapicerka welurowa
- dzielona tylna kanapa
- podłokietnik tył
- elektryczny szyber dach
- elektryczne 4x szyby
- elektryczne lusterka
- kurtyna - roleta tylnej szyby
- podnoszone przednie siedzenia - pelne regulacje
- sicherheitssystem procon-ten led sign
- 2x airbag
- ABS
- wspomaganie
- immobiliser
- podgrzewana tylna szyba
- regulacja elektryczna świateł przód
- centralny zamek z pilota
- autoalarm
- oryginalnie delikatnie przyciemnione szyby
W czasie użytkowania pojazdu , samochód dostał też lekkich przeróbek by cieszyło oko : )
MODYFIKACJE:
- pomalowanie alufelg na czarny połysk
- pomalowane zaciski hamulcowe na czerwono
- załozone dystanse do kół w celu lepszego komfortu i przyczepności samochodu przód 2cm tył 3 cm na koło
- założone orginalne zegary do ciśnienia i temperatury oleju oraz ładowania akumulatora od wersji Coupe/90
- założone led podświetlenie tablicy rejestracyjnej
- założone led żarówki pozycyjne
- założone przednie żaróki z efektem Xenonu blue white
- założony podtlenek LPG
- założone radio JVC i skrzynia basowa PYLE
- założone nagłosnienie 8x przód i tył JBL łaczna moc 800 W RMS
- 5 garowy 2300cm3 136KM
- skrzynia 5 stopniowa manualna
- podtlenek LPG
zegary do temperatury i ciśnienia oleju oraz ładowania akumulatora
standardowe z tylu wielowahaczowe od wersji quattro - drogie w utrzymnaniu
- założone radio JVC i skrzynia basowa amerykańska PYLE
- założone nagłośnienie 8x przód i tył JBL łączna moc 800 W RMS
Wiele ich było najwięcej akcje w zimę z napędem quattro :)
+ komfortowe
+ duże jak na pierwsze auto
+ marka ;)
+ moc
+ napęd quattro
+ blokada tylnego mostu
+ R5 piekne brzmienie silnika
- wieksze spalanie od zwykłej wersji z tym samym silnikiem bez napedu 4x4 o 2l
- drogie w utrzymaniu
- tylne zawieszenie wielowahaczowe tylko cześci orginalne i to bardzo drogie
cel wyróżnienia z 80-tek został spełniony :)
Audi R8...