Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
2000 cm3
136 KM
0.00 s
Układ cylindrów / liczba R4
Pojemność 1997 cm3
Średnica x skok 85,0 mm x 88,0 mm
Ilość zaworów na cylinder 4
Stopień sprężania 18,3:1
Moc kW / KM - Obr./min 100 / 136 - 4000
Moment Obrotowy Nm - Obr./min 340 / 2000
Rozrząd Dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC)
Napęd wałka rozrządu Pasek zębaty i łańcuch
Ułożyskowienie wału korbowego Pięć łożysk
Układ sterowania pracą silnika Siemens
Układ wtrysku paliwa Bezpośredni wtrysk paliwa common rail; turbosprężarka
Układ kontroli czystości spalin Katalizator utleniający z układem recyrkulacji spalin (EGR)
Wolf Concept Products
Zawieszenie przednie:
Zawieszenie niezależne, z kolumnami MacPhersona, sprężyny śrubowe z przesuniętą osią i amortyzatory gazowe; wahacze trójkątne z przodu mają tuleję mocującą o zoptymalizowanej charakterystyce tłumienia, a z tyłu - tuleję z elementem hydraulicznym, osadzone na oddzielnej wzmocnionej ramie pomocniczej; stabilizator przechyłów.
Zawieszenie tylne:
Zawieszenie całkowicie niezależne, wielowahaczowe z płaskim wahaczem ustalającym Control Blade; z powiększonymi amortyzatorami i sprężynami odbojowymi. Stabilizator przechyłów mocowany za pomocą podwójnego przegubu kulowego. Mocowania do nadwozia wymuszające dwie ścieżki rozchodzenia się sił i naprężeń.