Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Zawiercie
1389 cm3
90 KM
0.00 s
Tigrę swoją kupiłam w 2009 roku w maju:) Taka jaką chciałam - granatowa, seryjna z progami;) Zawsze chciałam mieć auto po tuningu optycznym i zanim jeszcze ją kupiłam jak wyoglądałam już wszystkie samochody potem oglądałam wszystkie części do tego :)
Zdjęcia sa before i after więc ;)
Chcieć to moc więc nie wzdychałam, nie pisałam tylko zaczęłam działać i tak mi wyszło :)
Mam dokładnie to czego chciałam, jak chciałam auto może nie ma zwolenników ale jest moje i jest takie jakie zawsze chciałam mieć :)
Body kit: Zderzaki seryjne zastąpione X-TREME przód jak i tył, listwy które jakieś tam byłe ustąpiły miejsca listwom progowym JAP
Dodatkowo zawitała lotka na tylna szybę, lotka na klapie była od zakupu,
Maska przedłużona na bydlaka i brak oznaczeń ;)
Koła: Klasyczne oplówki 14” zostały zastąpione DOTZ DAYTONA 17”
Auto zostało przemalowane z rozchwytywanego granatu na kombinację czerń-niebieski
Czerń jak czerń – dach, słupki
Niebieski z palety YAMAHA w słońcu wpada w cos ala seledyn – cała reszta taak
Lampy zmienione na Angel Eyes black przód z wrzuconymi stroboskopami na tyle zostały fabryki
Kierunki clear dymione
Zmienione zawiasy drzwi na lamboo door's
serducho bez żadnych przeszczepów ;)
Jaki fabryka dała :)
Zawieszenie: gwintowane TA-TECHNIX z obniżeniem 30-70/30-65 mm
Car audio: Radio firmy nie znanej na cd z wejściem na kartę pamięci oraz usb po zapuszczeniu TRANCE do stadium 32 gra trance wyżej robi się METAL :D
+ zwraca na siebie uwagę aż za dużą ;)
+ fajnie się prowadzi
+ ekonomiczne nawet tanie w utrzymaniu :P
- czasem mam dość jazdy na tym gwincie na bardzo złej drodze to efekt jak jazda taczka na samej feldze
- ciężko sięgnąć po pas jak się go nie zostawi na boku siedzenia
zrobieniu środka i jakimś małym CA :)