Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Elbląg
1944 cm3
140 KM
7.50 s
MODEL:BA4 2.0i 16V 4WS
ROK: 1988r
SILNIK:
B20A9 - po remoncie
Skład silnika:
- Odświeżona i pomalowana pokrywa zaworów
- Prowadnice i uszczelniacze zaworowe OEM
- Glowica po delikatnym portingu
- Śruby głowicy OEM
- Pierscienie NPR
- Panewki korbowe i główne ACL-R
- Rozrząd Mitsuboshi + Koyo + GMB
- Korby H23
- Węże chłodnicy Gates Racing (niebieskie)
- Kable zaplonowe NGK (niebieskie)
- Koreczek oleju z Autobotem
- Podkladka pod filtr oleju D1Spec
- Adapter na węże chlodnicy D1Spec
- Wszystkie mozliwe uszczelki, simmeringi, oringi OEM
- Magnetyczne korki spustowe Skunk2
- Zlikwidowanie EGR
- Zlikwidowanie slabego punkt B20A (smarowanie)
poprzez modyfikacje pompy oleju a tym samym zwiekszenie cisnienia oleju.
KOŁO: Felgi RVS 17,opony Ventus 205/40/17
UKLAD WYDECHOWY: Seria+ końcowy dwururka RM Motors
ELEKTRONIKA:
- 3x Autogauge Cisnienie i Temp Oleju + Temp Wody
- Stabilizator napiecia
UKLAD NAPĘDOWY:
- Sprzęgło Exedy + Lekkie koło Fidanza (z B18C)
- Short shifter homemade
- Gałka czarny mat Vision Motorsport
ZAWIESZENIE: Tokico Blue + springi tył MTS(-40mm),przód Eibach(-40mm)
UKLAD HAMULCOWY: Seria z 91r,zaciski w kolorze czerwonym
WNĘTRZE: skórzana tapicerka,pasy szelkowe Sparco dla kierowcy,podłokietnik,zmiana materiału półki tylnej na ekoskóre,lampka bagażnika z Civica z przełącznikiem,dywaniki Prelude
AUDIO: Radio Pioneer AVH-x1500dvd ,głośniki z przodu 2x Pioneer TS-G132Ci +gwizdki w drzwiach,tył 2x JBL GTO 938
BODY-KIT: Tylny zderzak poliftowy, Chlapacze tył, OEM dokładki, Owiewka Szyberdachu
Każda przejażdzka Hondą jest dla mnie przygodą
k20... :)