Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Przasnysz
1400 cm3
103 KM
11.90 s
Witam przedstawiam mojego drugiego Poloneza tym razem Caro+ po rozbity w ubiegłym roku w nieszczęśliwym wypadku ATU+
1.4 GTI 16V K16 Rover silnik dobry i niezawodny w którym w końcu odczuwa się moc i przyśpieszenie
W planach jest SWAP na 1.8 K-series Rovera +ostre wałki rozrządu VVC jak uda mi się zdobyć to kolektor rurowy
Co na razie to seria ze schowkiem dedykowanym do Poloneza
Po renowacji lub obszyciu wpadną Inter Groclin Standard w czerwone paski
Boczki Inter Groclin już za gościły na pokładzie +cały osprzęt podłokietniki korbki popielniczki itp
zostało przeprowadzone pranie calutkiego wnętrza , komory silnika bagażnika po który Poldek przypomniał sobie czasy kiedy wyjeżdżał z fabryki w 1997
Wpadła trójkątna kierownica z logo FSO OBRSO
Na razie seria ale w planach jest zrobienie mu gleby
Radio Philips wystarczające do zaspokojenia potrzeb może kiedyś do bagażnika po wędruje subwoofer jakiś
zmontowanie nowiutkiego układu wydechowego w przyszłości + ostatni tłumik sportowy dedykowany do Poloneza
W planach jest zakup kierownicy od kombi plusa trójkątnej już zrealizowane ale czeka ją jeszcze pewna modyfikacja elektryczne szyby i lusterka oczywiście jak uda mi się te bajery zdobyć
W drodze jest SWAP na 1.8 ze stajni Rovera
Lżejsze koło zamachowe
Kolektor rurowy
Wałka od 1.8
Zakup Poloneza Plusa z silnikiem Rovera
Szanownych odwiedzających bardzo bym prosił o po zostawienie komentarza dziękuje i pozdrawiam wszystkich:)))
Jeśli ktoś byłby zainteresowany wizytą w Auto Klinice lub chciał za sięgnąć informacji na ten temat to proszę pisać