Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Krzyż / Piła
105 KM
0.00 s
To moje pierwsze autko :) Miałem w planach Celice, Prelude i Nissana 200 sx :) Celica stała na podwórku na handel, ale ze względu na kolorystyke pojazdu (fala na boku auta ) i dużo niebieski elementów - mieszek, gałka zmiany biegów, pas na szybie i wiele innych odstraszała potencjalnych klientów - choć karoseria bez korozji, auto nie bite, nie wytłuczone i sprawne w 100 procentach :) Auto przygarnąłem i \\\"odwieśniaczyłem\\\" je dając jej nowy lakier, rózne dodatki a co najważniejsze nowe życie i dużo miłości :)
wydech końcowy WM Sport z nierdzewki 2 X 90 MM
Alusy 15 opony 205/50/R15 Yokohama
białe kierunki w zderzak
białe kierunki w błotniki
maska od wersji turbo
dokładki zderzaka przód od Celicy VI-stki
chromowana rozpórka pod maską
swap hamulców przód z Celicy ST185
Nie wiem czy to można tuningiem nazwać, ale nie mam zamiaru z auta robić rzeźby ze szpachlu + dużo siatki i naklejek pajonier :)
Seria + chromowana osłona żaroodporna, brak katalizatora i wywalony egr. Silnik zdrowy w miarę dynamiczny po małym remoncie (pierścienie, uszczelka głowicy, prowadnice zaworów itp)
fotele od 2.0
zmiana podsufitki
tapicerka drzwi od turbo
plastiki oklejone folią carbonową
podświetlenie stacyjki od 2.0
licznik 2.0
zmiana podświetlenia licznika na diodowe
nowy mieszek + gajga jacky
słupki przednie w skórce
mechanizm kierownicy z pamięcią
podajniki pasów
dywanik na tunel ori Celica
dołożone elektr. szyby + central zamek
plastik 2 din + capholder
osłony słoneczne z lampką lusterka
sprężyny MTS - 35 mm + rozpórka przód w chromie
radyjko KENWOOD KDC-W4044UG
zestaw Kenwood KFC-P707
nagłośnienie Live sound
Tuba JBL 1204T
wzmacniacz Carpower HPB 602 350Watt
Każda podróż tym autem to coś w stylu przygody :) Najpiękniejsze w aucie jest to, że ludzie zaczepiają mnie i podziwiają auto :)
w planach mam zmianę przedniego zderzaka od wersji Carlos Sainz, i może jakiś swap albo kompresor pod maskę :)
minusem może być brak miejsca z tyłu - ale mi to nie przeszkadza bo tam nie siedzę :) Dużym plusem dla Celicy jest rajdowa historia i ponadczasowy wygląd :)
Na zlocie klubowym zdobyłem 2 miejsce na torze sprawnościowym w Gostyniu :)
Lancer evo IX :)