Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Ceków
1590 cm3
124 KM
8.00 s
Honda Civic Ej1 D16z9 z klimą
1. Hamulce:
- nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe EBC
- klocki EBC
2. Zawieszenie:
- gwintowane zawieszenie MTS Technik
- czerwone sprężyny
3.Dolot
- rury z blachy ocynkowanej grubości wewnętrznej 80mm
- łączniki sylikonowe HKS
- Stożek firmy JR wewnętrzna średnica dolotu 80mm
4. Wydech
- kolektor seria
- 2 przelotowe z Mitschubishi Evo X (poprzedni właściciel tak zrobił POZDROWIENIA DLA NIEGO)
- 2,25\" całość do końca
- ostatni tłumik przelot
(piękny dźwięk :D )
5. DUŻO PLANÓW
D16z9
Seria
Jak wyżej w \\\"Tuning\\\"
Zawieszenie:
- gwintowane zawieszenie MTS Technik
- czerwone sprężyny
głośniki Pioneer
i
jakiś tam mały basiorek w bagażniku 200 W RMS
Autostrada A2
Zamknięcie budzika.
Remont silnika
Doprężenie
Dolot zimnego powietrza ze zderzaka
Odseparowanie stożka
Owinięcie bandażem termoizolacyjnym kolektora wydechowego
Owinięcie bandażem termoizolacyjnym rur dolotu powietrza
Większa przepustnica
Regulator ciśnienia paliwa
Regulowane kółko rozrządu
Ostrzejsza mapa paliwa
Lunch control przy 3,900 RPM bądź 4,000 RPM
Przesunięcie Vtec\'a na ok 4,100 RPM
Same plusy...
Minusów brak, chyba że za niska przy progach zwalniających i krawężnikach.
Kilka autek objechanych ;)
B18c pod maską lub k20a
Bądź zakuć ten silnik i dmuchnąć 1bara bądź więcej.
:)
a takie prawdopodobne do spełnienia to B18c4 i dłubanie go :)
bądź b18c6 :D