facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 377 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Trabant 601 1974r

Oglądano już 4511 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Trabant 601 »
  • Rocznik

    1974 r.

  • Właściciel

    szalonykomar

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Kraków

  • Pojemność

    594 cm3

  • Moc

    23 KM

  • Max. moment obrotowy

    54 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Trabanta kupiłem niedawno, niestety jeszcze nie na chodzie, silnik nie był odpalany ponad 10 lat, to zrobienia hamulce.NIestety trabancik posiada spore ogniska rdzy w podłodze, co zmusi mnie to zlecenia remontu blacharskiego.
    !00% oryginał, oryginalny lakier, etc.

  • Tuning

    ;/

  • Silnik

    Liczba cylindrów 2
    Układ cylindrów rzędowy
    Średnica cylindra 72 mm
    Skok tłoka 73 mm
    Pojemność skokowa 594.5 cm³
    Stopień sprężania 7.6...8.1
    Moc maksymalna 26 KM
    Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 4200 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy 54 Nm
    Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 3000 obr/min
    Masa silnika 56 kg
    Długość 440 mm
    Szerokość 415 mm
    Wysokość 600 mm
    Luz montażowy tłoka 0,03 mm
    Sworzeń tłoka A20x13x60 L
    - luz osiowy 0,1-0,3 mm
    - łożyskowanie sworznia na igłach 20x24x26 F-E
    Pojemność komory spalania
    - głowica cylindrów zamontowana 45,7ą1,4 cm3
    - głowica cylindrów zdemontowana 51,5ą1,0 cm3
    Paliwo benzyna ołowiowa lub bezołowiowa o minimalnej LO 92
    Olej silnikowy Mixol S
    Zużycie paliwa 7....9 dm3/100 km
    Pasek klinowy SPZ 9,7/1.000

  • Wnętrze

    wygodne, przestronne, można sie w nim przespac

  • Zawieszenie

    o przyjemnej charakterystyce pracy, aczkolwiek nieco nadwyrężone przez ząb czasu

  • Car Audio

    brak, 6v sie kłania ;D

  • Pamiętna podróż/przygoda

    holowanie go bez blach po drogach publicznych na lince elastycznej bez hamulców( tylko z kulawym ręcznym) NIesamowita adrenalina

  • Perspektywy

    jeśli fundusze pozwolą to wyremontowac, a jeśli nie, to cóż, sprzedac;/

  • Plusy i minusy pojazdu

    +trabant
    -trabant

  • Osiągnięcia

    znalezienie i kupienie go

  • Marzę o...

    wielu rzeczach

Komentarze (10)

  • 2010-08-13 00:27:45

    Fajny Trampek :D Widać że dbasz o niego :] Tak trzymać :) Zapraszam do Mojej fury xD

  • 2010-08-12 17:17:32

    Piękny Trampek ! :-) Te autka mają swój charakter i styl ;D Dla jednych ,, kupa złomu ( a właściwie plastiku ^^ xD) dla innych klasyk.. Dla mnie zdecydowanie to drugie ! Zapraszam do mojego Trampka ;)

  • 2010-08-12 13:07:03

    ah ten zestaw wskaźników... ;) piękny klasyk, jest na czym zawiesic oko ;) 7/5

  • 2010-08-12 11:50:20

    Piękne auto ślicznie się prezentuje w tym kolorku daje 11/10 i zapraszam do skomentowania mojej Vectry C GTS i Gilerki pozdrawiam

  • 2010-08-12 11:37:16

    Piękny. Moje niespełnione marzenie.;( Pozdrawiam!

  • 2010-08-12 11:11:58

    piękna maszyna pięknie się prezentuje w tym kolorku daje max i zapraszam do skomentowania mojego volvo s80 i gilery tunner pozdrawiam szerokości

  • 2010-08-12 10:30:10

    (...) poddawaj się i nie sprzedawaj bo autko warte pracy i czasu.Zapraszam do mnojego pojazdu.PozDDRawiam!

  • 2010-08-12 10:28:22

    Wygląda na ładny stan wiadomo ogniska zawsze się jakieś znajdą,ale pewnie nie ma tragedi.Kombi jest super, bardzo mi się podoba.Wnętrze jak nowe wcale nie zniszczone.Życzę wytrwałości i dużo $$ przy remoncie, nie poddawa

  • 2010-08-12 09:44:43

    Extra maszyna >>>>>>>>
    Szerokości i Pozdrawiam >>>>>>>
    Zapraszam do skomentowania mojej TZR >>>>>
    (.Y.)

  • 2010-08-12 09:44:20

    Piękny Klasyk. Pozdro.
    Wpadnij do mnie skomentować moje auta.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Escort
  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11
  • Trabant 601S
  • Renault Clio
  • MZ ETZ 150
  • Renault Megane Coupe

Co robią kierowcy na PJ