Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Opole
1998 cm3
225 KM
5.57 s
MR2 SW20 JDM Turbo Rev2
Małe mody poprawiające wygląd, prowadzenie, osiągi.
3S-GTE w serii 225hp/305Nm
Większy intercooler greddy style
Wydech kakimoto 3 cale
BOV properfekt typ I
Lekko zmodyfikowany dolot ze stożkiem Fujita
Sprzęgło Exedy Oem
3 calowy de-cat downpipe
turbina zmieniona z CT26 na CT20B
Manual Boost Controller Turbosmart
Short shifter kit
Gałka biegów TRD
Wskaźnik doładowania AutoGauge SM Peak
Poliuretanowe tuleje zawieszenia PROTHANE
Sprężyny obniżające TEIN S.tech
lekkie felgi Racing Sparco 17x8 przód, 17x9 tył
Jakieś radio i jakieś głośniki
Zakup tego auta, było po prostu epicko. 5 godzin oglądania, przespanie się, zakup, powrót do domu.
Federale 595 RS-R na tył.
Ecumaster, strojenie.
Jakiś fajny podwójny wygar.
Może carbonowa maska.
- całkowicie niepraktyczne
+ frajda z jazdy po równych drogach
Paru fajnych ale drogich gadżetach.
I oczywiście drogach bez dziur.
Hehe, podziwiam za to przespanie się z decyzją, pewnie dobra metoda na dłuższą metę ;)
pomijając dwa fakty: że jest niskie i że czerwone.. pomijając te dwa fakty autko jest po prostu bajeczne :D 3S-GTE też wsadzaliśmy wraz z komputerem do Toyoty CarinyE zamiast 2S-GE :D\r\nzazdroszczę rejestracji!
Ładna MR2 ;) Fajny delikatny tuning, dobry mechanicznie i jedyny słuszny silnik do tego auta :) Gratuluję Toyotki ;)
SpookyAga dodał pojazd do ulubionych
Użytkownik usunięty dodał zdjęcie pojazdu do ulubionych
PKowal pozdrowił kierowcę pojazdu