Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
1598 cm3
110 KM
150 Nm
9.00 s
Toyota Corolla V-VTI G6 - najbogatsza wersja w Toyocie .
-ABS
-Alufelgi Toyota 14\\\" 4x100
-central w kluczyku
-Dzielona kanapa
-4 Elektryczne szyby
-Elektryczne lusterka
-Elektryczna regulacja świateł
-Fotele kubełkowe
-Halogeny
-Karbonowe zegary
-Klimatyzacja
-Komputer pokładowy
-4 x Poduszka powietrzna
-Podgrzewane lusterka
-Regulacja kierownicy
-Skórzana kierownica
-Sportowa manetka
-Dobrej klasy sprzęt car audio (Toyota)
-Wspomaganie kierownicy
??????????????
V-Vti ,zmienne fazy rozrządu ,16-to zaworowy DOHC ,benzynowy,
czterocylindrowy, rzędowy, pojemność skokowa 1598 cm3, moc maks. 81 kW (110 KM) przy 6000 obr/min, maks. moment obrotowy 150 Nm przy 4400 obr/min
Spalanie
Trasa 5,4l/100km
Miasto 6,5l/100km
Miasto max 8-9l/100km
Seryjnie obniżone (g6)
Oryginalne z Toyoty . Gra bardzo ładnie .
Żadna rewelacja - 4 bieg wrzucony przy 50km/h obok wyprzedza Yaris . Przy 90 już był przy nas . Dalej na 4 biegu do końca (ok.160km/h) potem piątka i szósta . Efekt 180km/h na ładnym nowym odcinku Traktu Brzeskiego z ograniczeniem 60km/h .
+ Bardzo dobre osiągi
+ Żwawy silnik
+ 6-biegowa skrzynia
+ Spalanie
+ Bezawaryjność
- przyzwyczaiłem się do tego tyłu , ale jednak pozostaje niesmak
skrzynia 6 , fajno
super sprzęcik 10 /10 zapraszam do mnie
Bardzo ladne autko :) Fajnie sie prezentuje - widac ze zadbane :) Bardzo fajnie prezentuje sie na tych felgach czekam jeszcze na jakis opisik :) Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego
ładna corolla ale mało opisu skomentuj moje moto