Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Krzyż / Piła
1800 cm3
181 KM
0.00 s
Toyota Celica VI generacji T20 z roku 1996. Auto przemalowane na kolor białej perły (oryginalny kolor srebrny)
Auto szybkie i inne niż wszystkie ;)
UKŁAD DOLOTOWY:
* rurki 60'
* zawór DV firmy SUN MOTORSPORT
* interocoler
* stożek w obudowie carbon -Simota
* bandaż termiczny na dolocie
* CAI
* Oil Catch Tank Cusco
UKŁAD WYDECHOWY:
* 2,25 cala
* tłumik środkowy przelotowy
* tłumik końcowy 3 cale HKS
* kolektor owinięty bandażem termicznym
HAMULCE:
* zaciski 2 tłoczkowe z GT SSS w pełni zregenerowane
* tarcze hamulcowe Audi S3 312mm
* klocki hamulcowe Toyota Supra mk IV
* przewody w oplocie Earl's
PRZENIESIENIE NAPĘDU:
* sprzęgło spiekowe 4 łopatkowe
* docisk Exedy
* 7A-FE
* Kompresor EATON M62
* wtryskiwacze 330cc Ford Probe 2.2 Turbo
* pompa paliwa Walbro 255h
* Regulator ciśnienia paliwa
* Irydowe świece zapłonowe
* Przewody zapłonowe NGK
* nowe kopułka i palec
* Poliuretanowe poduszki silnika
* Cooling Plate
* Piggy Back ECUMASTER DET III
* odcinka 6900 obr/ min
* strojenie by RYŚ www.strojenia.pl
* gałka TRD
* kubełki z pełną regulacją
* wskaźniki autogauge
- ciśnienie oleju
- temperatura oleju
- AFR
- EGT
- Boost
- Volt
* Amortyzatory Bilstein B4
* Sprężyny Tein
* Poliuretanowe tuleje zawieszenia tył
* Poliuretanowe tuleje przedniego zawieszenia
* wszystkie nowe gumy, gumeczki, osłony
* rozpórka przednia Beams
* rozpórka tylna GT4
* ALPINE CDE-170R
* głośniki seria
* wygłuszone drzwi
Dbać i jeździć ;)
brak minusów :)
+ przyspieszenie
+ moc od samego dołu
+ możliwość włączenia i wyłączenia kompresora
+ ponadczasowy wygląd
brak
EVO IX