Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Poznań
2736 cm3
184 KM
250 Nm
9.90 s
Ostatni samochód mojego ojca - Auto sprowadzone przeze mnie w lutym 2007 roku (byłem współwłaścicielem) z Hanoweru. Super dźwięk silnika - szczególnie po uruchomieniu - jak amerykański V8, w środku w średnim zakresie obrotów też super.
Pełne wyposażenie z wyjątkiem tempomatu i trzeciej ławki z tyłu.
W momencie kupna auto miało 2,5 roku, niecałe 30 tysięcy przebiegu i było bez najmniejszego wizualnego uszkodzenia na zewnątrz i w środku.
Opony o szpanerskim kształcie bieżnika - General Grabber UHP 235/60 VR 16, klakson z kompresorem (fabryczny był za słaby).
Seryjny - V6 24V, 6 cewek zapłonowych, irydowe świece - moc i moment powyżej według danych fabrycznych, przyspieszenie według moich pomiarów - w żadnej literaturze nie znalazłem danych do tej wersji.
Agresywne reakcje na gaz - to lubię :)
Seryjne + blokada MUL-T-LOCK.
Seryjne, na zakrętach trzymała się bardzo dobrze.
Fabryczny sprzęt Clarion: radio CD + 6 głośników - grał bardzo dobrze.
Sprowadzenie jej z Hanoweru, kiedy koledze bez przerwy coś się działo z alternatorem w Mercedesie 190D.
Nie było.
Plusy: dźwięk silnika, bardzo dobre osiągi i zawieszenie (jak na terenówkę), łatwe wsiadanie, dużo miejsca z tyłu.
Minusy: Bardzo słabe hamulce, fotele o słabym trzymaniu bocznym, duża średnica zawracania, mały zbiornik paliwa (66 litrów - jak na to zużycie), mogło holować tylko 1850kg - dokładnie tyle samo co mój W124 coupe ważący ponad 300kg mniej, czyli beznadzieja!
Wjechanie w tył BMW E46 na bardzo śliskiej nawierzchni :) - nie było na niej śladu - nie mogłem w to uwierzyć, tym bardziej mając "kangura".
Prędkość maksymalna według fabryki 183 km/h - ja nie jechałem szybciej niż 170, ale auto jeszcze mogło więcej.
Kiedyś puściłem sprzęgło przy 5000 obr/min - na asfalcie były ślady tylnych opon na długości 13,5 m :)
Ciekawe jak jeździ zwykła Vitara 2,5 i 144 konie...
piękna maszyna max zapraszam do siebie
340 wyświetleń i zero komentarzy...