Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Kluczbork
2000 cm3
218 KM
6.00 s
Po prostu TURBOWANNA :)
Silnik
- gruntowny remont silnika z powodu pękniętego pierścienia 3 tłoka (tuleja cylindra nie została uszkodzona) przy 172tys km (obecnie 192tys km), luzy zaworowe usunięte, obydwie głowice po regeneracji, sprawdzone ciśnienie na wszystkich cylindrach, komplet rozrząd z pompą wody, nowa chłodnica
- silnik zalany olejem MOTUL 8100 X-lite 0W-30, niebawem będzie zmiana oleju i wybór padł na Millers Oils CFS Nano Tech Motorsport 5w40 (zakupiony). Silnik nie bierze oleju, zero wycieków
- sportowa, krótka i mocniejsza skrzynia od wersji JDM Impreza WRX Type-RA TY752VB3BA (przełożenie 4.11) wraz z dyfrem ze szperą (niesamowita przyczepność) - V-max 180km/h - seryjny WRX nie ma szpery. Na tej skrzyni samochód przyspiesza do 100km/h w około 5 sekund
- przelotowy wydech 3 cale od turbo do końca + końcowy dedykowany Supersprint
- zawód upustowy blow-off Pro Racing Technology seria The Sun
- Wskaźnik boost Auto Gauge
- klimatyzacja, 2 poduszki, 4 el szyby, el lusterka (podgrzewane), ABS, centralny zamek z pilota (posiadam 2 piloty)
- ori WRX: kubełki, kierownica skórzana Momo, nakładki na pedały Sparco, aluminiowa gałka zmiany biegów
- kilka detali w karbonie
- przyciemnione szyby przód/tył
- sportowe obniżone zawieszenie
- elementy zawieszenia, przekładni kierowniczej, oraz stabilizatora poliuretanowe PowerFlex
- boxer + przelot 3 cale + końcowy Supersprint :) a na serio radio cd/mp3/usb Pioneer 4x50W + dobre głośniki
250zł i 5pkt :)
:))
dobry wagon :) wpadaj na pitstop-opole.pl na nocne pojeżdżawki w Opolu i na torach ; ) pozdro
lotosX dodał pojazd do ulubionych