Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Warszawa
1994 cm3
218 KM
290 Nm
6.40 s
No fajne auto, no :-)
Praktyczny kombiaczek i ćwierćrajdówka :-)
Nadaje się i do pracy i na tor :-)
Jazda zimą to sama przyjemność... Wyprzedzanie trąbiących pługów po białym - bezcenne!
Duże hamulce Taroxa, przewody w oplocie, grubsze stabilizatory Whiteline, amory Kayaba AGX, zawias w poliuretanie, agresywna geometria, zakuty silnik, mocniejsza skrzynia.
Klasyk Subaru - dwulitrowy, turbodoładowany bokser. Bez uwag - pięknie brzmi i pięknie działa.
I zakuty na wszelki wypadek ;-)
Hmmm... Japoński plasticzak, nie najgorszej jakości :-)
Bardzo fajne! Na regulowanych Kayabach AGX - bez uwag.
Jakiś Clarion + Infinity
Wyprawa w poszukiwaniu białych zakrętów do zabawy... Zakończona w rowie. Na szczęście bez konsekwencji i bez strat - traktor, lina i do domu :-)
Jeździć, jeździć, jeździć i uczyć się go ogarniać.
+ trakcja, osiągi, brzmienie, uniwersalność - można zabrać rodzinę na wakacje, a na miejscu poszukać sobie szutrów lub białych dróg w zależności od pory roku :-D
- to jest łapacz punktów - Policja jest chyba uczulona na niebieskie Subaraki...
2 x 10 pkt za prędkość i od razu jeździ się grzecznie i zgodnie z przepisami... :-(
No jeżdżę od jesieni 2010 i nie rozbiłem, tfu, tfu! ;-)
Będzie banalnie - o STI :-)
No właśnie :-) Pakuje się Żonę, psiaki i bagaże, jedzie na wakacje, a na miejscu szuka szuterków/zaśnieżonych zakrętów :-)
A dlaczego szkoda, że kombi? Wszyscy marzą o rasowych coupe nie bacząc jak niefunkcjonalne to auta. A tutaj fajny miks: praktycznie i szybko. Do tego rarytas!
Kultowe auto :) szkoda tylko ,że w kombi :P ale ogólnie to Marzenie ! Cudeńko ! szerokości
wspaniala.gratuluje.