Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Poznań
1781 cm3
180 KM
235 Nm
7.90 s
Jedna z ostatnich RS pierwszej generacji dostępnych na polskim rynku - kupiona nowa w salonie we wrześniu 2005 przez mojego ojca (byłem współwłaścicielem).
Niestety po przejechaniu niecałych 15000km została przez niego i z jego winy rozbita.
Ksenony i klimatronic w serii, półskóra oczywiście też - dokupione ogrzewanie siedzeń, alarm fabryczny, czujniki parkowania z tyłu, tylna wycieraczka, podgrzewane spryskiwacze z przodu.
Na zdjęciach auto nie ma alusów bo jest na zimówkach.
GOLF V GTI Z TAKIM WYPOSAŻENIEM KOSZTOWAŁ 40000 ZŁ WIĘCEJ!!!
PATRZCIE NA LEWY PRZEDNI BŁOTNIK - WIDAĆ CO STARANOWAŁA!!!
Chromowane pierścienie na głośniki w przednich drzwiach od Miloteca.
Pełne wyposażenie (na polski rynek) z wyjątkiem szyberdachu i tempomatu.
Z dodatków salonowych nakładki na progi wewnętrzne, roleta na tylną szybę, gumowy dywanik w bagażniku, siatka do mocowania bagażu, zabezpieczenia kół.
Kultowy 1,8 turbo - powyżej dane fabryczne, na hamowni miał 179 koni z włączonymi wszystkimi pożeraczami prądu, a z wyłączonymi 195(!) - danych momentu nie pamiętam (nie chce mi się teraz szukać wydruków).
Seryjne - biała wykładzina podłogowa, czarna podsufitka - co najmniej niepraktyczne jeśli chodzi o podłogę.
Seryjne. Wentylowane tarcze hamulcowe również z tyłu, zielone zaciski hamulcowe.
Fabryczne radio - Skoda Symphony + 8 głośników + zmieniarka CD w bagażniku.
Każda jak jechałem sam :)
Były w planach jakieś gadżety od Miloteca.
Plusy: super zawieszenie i hamulce, dobre fotele, silnik mocny, ale nie do końca reakcje na gaz adekwatne do ruchów pedału, powyżej 4 tysięcy obrotów brakowało mu drugiego oddechu wolnossących benzyn.
Minusy: mało miejsca między deską rozdzielczą a pedałami, słaba widoczność do tyłu, mnie osobiście ksenony wkurzały w nocy w mieście, za dużo elektronicznych pomocników, którzy powodowali tylko palenie klocków hamulcowych - na szczęście można było im dać czasowe wypowiedzenie :)
244 km/h z wyłączoną klimą (na światłach jeszcze wtedy nie trzeba było jeździć),
240 z włączoną (fabryka podawała 235).
Zero mandatów :)
Jakby miała napęd 4x4 i podłokietnik z tyłu (miała 3 zagłówki i 3 pasy trzypunktowe) to byłaby generalnie bliska ideału. Mogłaby mieć 6 biegów.
Nigdy nie widziałem octa w takim kolorku. Fajnie się prezentowała pewnie, mam nadzieję że jeszcze ją na nogi postawisz. Pozdro
jaki zdezak prawie nie widac po nim ;/ ostro xd remontuj piekny samochód nie jest bardzo rzojebany
W jaki sposób została skasowana?
Co do ostatniego linku w komentarzach - nie wiem co jest grane, ale tutejsze zdjęcia pochodzą z wypadku mającego miejsce w styczniu 2007 roku...
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8045303
pewnie bedzie na allegro i w 100procentach BEZWYPADKOWY:)ładna byla;p
W Jeepa Cherokee - model z XXI wieku...
Fajne autko... było :/ W co przydzwoniła ???
Bardzo ładne autko, dobrze się prezentuje, zapraszam do mnie :)
Jest wygrawerowane CHEROKEE!
Nie mam zamiaru remontować, bo ją sprzedałem - ja już bym czymś takim nie jeździł.
Co tam jest wygrawerowane na tym błotniku???
Fajna skoda. Masz zamiar ją remontować czy nie? Bo szkoda by było takiej fury...
Tyle wyświetleń i nikt nie komentuje? Przecież pewnie więcej jak połowa aut u nas tak kiedyś wyglądała - tylko ludzie w innej fazie robią zdjęcia.