Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Warszawa
2500 cm3
6.73 s
Auto pomimo swoich lat sprawuje sie doskonale i wciąż moze się podobać. Bardzo przyjemnie się prowadzi a silnik V6 dzięki gangowi umila dynamiczną jazde.
-przednie lampy J-SPEC (JDM ;-))
-skórzana tapicerka
-sportowe sprężyny Pospring
-utwardzane amortyzatory
-długi dolot powietrza ze stożkiem BOMZ Racing
-kolektory wydechowe 6-3-2-1 XS Headers
-modyfikacja felg (polerka + lakier z palety Porshe)
-fotele z wersji USA
-kierunkowskazy w halogenach
-wycięcie katalizatora
-skrócenie galki zmiany biegów
-aluramki na zegary
-Kierunkowskazy typu "clear"
-naprawiony system VRIS
-felgi 17"
-opony Bridgestone Potenza 225/45/17 /zmienione 215/40/ZR17
-dokupilem fabryczne halogeny
-wypolerwoana rozpórka kielichów przednich
-czerwona folia na tylne kierunkowskazy
-Polakierowane cale auto
-filtr stożkowy BOMZ
-Xenony 8000K
-diodowe postojowki + podswietlenie rejestracji
-diodowe podswietlenie bagaznika
-wypolerownie dekla zaworow i kolektora ssacego
-shortshifter
-2500 V6 24i
-165KM i moment 211
-super jednostka napędowa
-miły dźwięk i dobre osiągi oraz elastyczność na każdych obrotach
-przyjemne ale brakuje np. weluru ,wsadzilem fotele z wersji USA
-z przodu jest bardzo przestronnie
-folete dobrze trzymają a kierownica jest obszyta skórą
-nieco za miękkie jak na pseudo sportową brykę
-w długie podróże całkiem przyjemne i na polskie dziury
-ma sie wrazenie ze na zakrętach tył auta traci przyczepność, szczegolnie po odpuszczeniu gazu
Po zmianie zawiechy na sportowa jest extra choc ciutke za twardo
-wzmacniacz Jackson
-skrzynka zamknięta na głosniku Magnat Xpress 30cm
-przednie głosniki zmienione na SonaVox 16,5cm typu midbass.
-radio JVC
-tweetery
-tylne głosniki GMS
Hehe chyba jeszcze takiej nie bylo. A w sumie raz z centrum na lotnisko mialem dowiezc rezysera w 10min w godzinach szczytu udalo sie w 9min. HIHI ale gosc mial mine jak wysiadal. Dostalem w pracy dyplom za najszybszego runnera :-)
-cieniowany pasek na przednia szybe
-dokładki progowe J-spec
-chromowane klamki
-samodzielne obszycie foteli nowym welurerm
+dobry silnik
+dobre prowadzenie
+duzy bagaznik(ponad 500l)
+umiarkowane spalanie (11-13l) a w trasie potrafie zejsc do 7l
+przemiły dźwięk V6
+dobre wyposażenie seryjne
-troche plastiki trzeszczą
-nieco za miekkie zawieszenie (albo mi padaja amory)
-z 2.5 mozna by wycisnąć więcej KM
-słaba wentylacja wnętrza
-drogie naprawy
III miejsce na 1/4 mili Ryki 2006 (zlot mazdaspeed)
RX-7 III generacji