Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Siedlce
2000 cm3
8.30 s
Jest to dośc żadka wersja Primery czyli GT a jednocześnie najmocniejsza jej wersja . Samochód jest dynamiczny lecz nie czuć tego mocno podczas jazdy w przeciwieństwie do samochodów które wcześniej posiadałem a wcale nie jest gorsza . Śmiem twierdzić że jest to najlepiej utrzymana Primawera GT w polsce :) Jest moim totalnym oczkiem w głowie . Dodam że jest w 100 % bezwypadkowa co też jest żadkie przy wersji GT .
Nie planuje dosłownie nic w niej robić . Myśle że ten samochód w serii jest piękny a jakieś pseudo przeróbki mogą to pogorszyć. Jedynie nad czym się zastanawiam to fele :)
Silnik jest super konstukcja z legendarną możliwością tuningu czyli seria SR20 a w tym przypadku dokładnie SR20DEH . Samochód wręcz bym napisał że jest oszczędny bo jazda z predkoscią 100 km\h daje spalanie poniżej 6 litrów co wskazuje komputer .
Wnętrze standard . W oczy rzucają się w stosunku do seryjnej Primery kubełkowe fotele i obrotomierz do 9 tys :)
Zawiewszenie firmy Blinstein jest dość twarde ale nie jest to taczka . Dobrze trzyma sie zakrętów i w miare płynnie pokonuje nasze przeszkody nawieszchni.
Audio to pioneer 7400 . Tak naprawde nigdy na audio mi mocno nie zależało wiec mocno w to nie inwestuje.
Jeżeli się przemoge to pomyśle o turbo ale to tylko w przypadku jak zdecyduje się aby auto pozostało u mnie na bardzo długo . Narazie nic nie przewiduje
Plusy :
- dobre osiągi
- małe spalanie
- zerowa wręcz awaryjność
- wygoda podczas długich
tras
Minusy :
- brak ? !
Ponieważ od zawsze jestem fanem aut japońskich marzę o nowej Mazdzie 3 MPS . Samochód wrecz perfekcyjny !