Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
1295 cm3
75 KM
101 Nm
10.30 s
Najbiedniejsza wersja, zero elektryki centralnego zamka czy wogóle czegokolwiek. Nawet instalacji radiowej nie miał.
Chromowana końcówka wydechu od Nissana Almery, płomienie na błotnikach, kołpaki o wzorze oryginalnych alu felg toyoty celiki turbo, przyciemniacze na szybach, gałka zmiany biegów, sportowy grill, szersze opony
Seryjny ale daje rade w zupełności, objeżdża spod świateł niejedno auto, max leciał 180 km/h. Przy tym pali niewiele bo na trasie spokojnie 4,9 a w mieście przy ciągłym butowaniu nie weźmie więcej niż 8 litrów.
Dobrze wyprofilowane kubełkowe fotele, wszystkie przyciski na miejscu i wogóle ergonomia super a także spasowanie i jakość materiałów niespotykana w tej klasie aut z tych lat.
Ponoć sztywne ale zdecydowanie za miękkie i zbyt archaiczne, czuć każdą dziure i za mocno sie wychyla na zakrętach.
Był stary kaseciak ale sie zepsuł, sama instalacja.
Nie ma kasy nie ma perspektyw ;)
Szybki, zwrotny, mało pali, niesamowicie odporny silnik i skrzynia na ostrą jazde, totalnie bezawaryjny mimo wieku.
Minusy to brak tuningu optycznego i mógłby być troche szybszy
3 miejsce w klasie do 1400 cm3 w zawodach na ćwierć mili.
Własnym domu, pieniądzach na przerobienie auta i dobrej pracy.