Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
1390 cm3
80 KM
0.00 s
Clio 1.4 RT z 1990 faza I ale z zewnątrz jak i wewnątrz zostało wymienionych parę detali od nowszych wersji tj. fazy II i III.
Zimny dolot o zmiennej geometrii.
E7J czyli 1390cc 75(80)KM. W oryginale był E6J czyli to samo tyle, że na gaźniku.
Deska rozdzielcza przedłużona. Fabryczne pomarańczowe wskazówki zegarów, zegarka także. Kierownica została starego typu bo jest bardzo wygodna w operowaniu. Pedał gazu od usportowionych wersji Clio.
Wersja RT z 1990 roku miała tylko:
-centralny zamek na pilot
-zegary z obrotomierzem
-podświetlany schowek
-dzielona kanapa, zaś ja dołożyłem jeszcze:
-elektryczne szyby
-elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
-halogeny przeciwmgłowe
-wspomaganie
-fotele przednie z bezstopniową regulacją oparcia, fotel kierowcy z regulowaną wysokością i podparciem lędźwiowym
-głośniki tylne
Standardowe głośniki i radio Blaupunkt MP57 + zestaw głośnomówiący bluetooth.
Blacharka jak na swój wiek trzyma się dość nieźle ale wymaga napraw. Samochód planuję polakierować. Zawieszenie chcę lekko obniżyć szczególnie z tyłu. Silnik chcę zmienić na K7M (1.6 z megany).
+wygodne fotele
+dobra widoczność
+zawieszenie komfortowe ale i niezłe prowadzenie
+dość pojemny bagażnik jak na ten segment samochodu
+bardzo dobra widoczność do tyłu
+jak na swój wiek to tak bardzo nie rdzewieje w porównaniu z konkurencją
+bardzo cichy wewnątrz, przy 120km/h można zrozumieć się szeptem
+dobrze umiejscowione radio
+niedrogie i łatwo dostępne części zamienne
-maska otwiera się do przodu
-słabe wspomaganie kierownicy
-słabe hamulce
-przyspieszenie raczej średnie, na gazie muł