Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Głuchołazy
1910 cm3
160 KM
0.00 s
Zakupiony jako zwykłe Bravo w wersji Dynamic z silnikiem 1.9 Mjet 8V.
Na pokładzie blue&me,czujniki parkowania,hill holder komplet poduszek itd itp
Jest tego trochę.
Założone na przód 4 tłoki Brembo+wiercone tarcze 305mm.
Wymienione falgi na 18 cali
Zmienione całkowicie oznakowanie modelu na Abarth.
Zmieniona kierownica z Abarth 500
Zegary podświetlone na biało ze skalowaniem Abarth
Klamki chrom pochodzące z Delty
Cupralip na przodzie
Program silnika
Pływające tarcze na przodzie Brembo
Przewody hamulcowe HEL w oplocie
Kamera cofania
oświetlenie wnętrza ambiente i LED
dołożone ori radio z nawigacją
dołożone progi i lotka ze sporta
dołożony tempomat
zrobione otwieranie bagażnika z pilota
Czarne lampy na przodzie pochodzące z Cromy
Największym ustrojstwem jest DPF na pokładzie.Ale póki co nie sprawia żadnych problemów.Silnik zawirusowany na ok 160 km/360 Nm.
Całość czyli fotele i boczki wraz z klimatyzowanym podłokietnikiem załozone ze sporta.
Wymienione głośniki w drzwiach na jakieś od Clariona,w planach wygłuszenie wnętrza.
Trip po UE.W tydzień zrobione ponad 3.7 tyś km.
Są.
Bravo nie ma minusów ;)
Zdziwienie na twarzach jak widzą Abartha w budzie Bravo.
Pokonane 60 tyś km bez najmniejszej awarii.