Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Białopole (LCH)
1896 cm3
75 KM
17.00 s
Audi w moim posiadaniu od 8 maja 2015 roku. Wyprodukowane w 1993 roku. W 2007 sprowadzone do Polski z Belgii. Kupiłem ją od 1. właściciela w kraju. Widać, że poprzedni właściciele bardzo o nią dbali. Audi, jak na swoje lata, jest w stanie perfekcyjnym. Nie jest w ogóle wytłuczone. Nie ma do czego się przyczepić. Silnik jaki siedzi pod maską to długowieczny i oszczędny 1.9 TD AAZ o mocy 75 KM. Jak na tę masę (prawie 1300 kg) radzi sobie dobrze. Nie bierze oleju, nie dymi, jest w miarę dynamiczny, odpala bez problemu. Nie jest zgniła, nic nie stuka, nie ma luzów, wnętrze w super stanie. Jak stoi gdzieś na parkingu to zwraca uwagę swoim stanem. Czasami niektórzy chwalą, że świetna jest. Z wyposażenia ma tylko: autoalarm, wspomaganie kierownicy, tapicerka welurowa, podgrzewane lusterka, podgrzewana tylna szyba, radio Pioneer i podłokietnik z tyłu. Będę o nią bardzo dbał, bo zależy mi na tym, żeby długo nią pojeździć. Szkoda jej żeby ją zniszczyć, ponieważ takich aut już nie produkują.
Nie ma. Może kiedyś coś będę kombinował.
Pojemność skokowa - 1896ccm.
Oznaczenie - AAZ.
Typ silnika - Diesel.
Moc silnika - 75 KM przy 4400 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy - 140 Nm przy 2200 obr/min.
Montaż silnika - z przodu, podłużnie.
Doładowanie - turbosprężarkowe.
Liczba cylindrów - 4.
Układ cylindrów - rzędowy.
Liczba zaworów - 8.
Stopień sprężania - 22,5:1.
Manualna skrzynia biegów - 5-biegowa.
Zachowane w super stanie. W ogólne nie zniszczone, czyste i zadbane. Nawet kierownica nie jest wytarta. Założone pokrowce na siedzenia żeby nie niszczyć tapicerki.
W super stanie. Dobrze tłumi nierówności. Nic nie stuka, nie ma luzów, nic nie piszczy. Trzyma się drogi jak przyklejona.
4 oryginalne głośniki, 2 pod szybą z przodu i 2 w dach z tyłu oraz radio Pioneer. Na półce pod tylną szybą są wbudowane 2 maskownice. Może umieszczę tam jakieś głośniki, żeby lepiej grało.
Któregoś razu jak jechałem do Zamościa, przejeżdżałem przez teren zabudowany. Jakiś samochód wlókł się przede mną. Postanowiłem, że do wyprzedzę. Akurat dojeżdżałem do lekkiego wzniesienia. Gdy już wyprzedzałem, zobaczyłem radiowóz na poboczu. Wcześniej nie widziałem go zza auta. Przemknąłem obok niebieskich 70/h. Dobrze, że nie mieli suszarki. Po prostu siedzieli w radiowozie. Tylko na mnie popatrzyli.
Innym razem wracałem z Zamościa. Byłem już na trasie Chełm-Hrubieszów. Akurat wtedy padał śnieg i to tak, że ledwo było cokolwiek widać. Z naprzeciwka jechał traktor. Akurat gdy do niego dojeżdżałem, jakiemuś idiocie w czerwonym Passacie zachciało się ten ciągnik wyprzedzić. Dobrze, że nie jechałem zbyt szybko i zdążyłem wyhamować, żeby ten mógł się schować. Gdybym jechał szybciej, najprawdopodobniej byłaby czołówka.
Pewnego razu stałem sobie na busach w Zamościu i siedziałem w aucie. Czekałem na kolegę. W pewnym momencie obok mojej Audi zaparkował jakiś facet w Passacie B5 FL. Po chwili wysiadł z auta i zagadał do mnie, że bardzo zadbane Audi itp. Pogadaliśmy kilka minut i okazało się, że posiada takie samo Audi jak moje, tylko z silnikiem 2.0 ABT. Zachwalał moje Audi i stwierdził, że Audi 80 B4 to porządne i niezawodne auta.
Zachować ją do końca, mojego albo jej. W przyszłości zabawa w tuning.
Plusy:
- niezniszczalny i niezawodny silnik 1.9 TD,
- ocynkowana karoseria,
- świetnie wykonane wnętrze,
- małe spalanie,
- odpala bez problemu nawet w największe mrozy,
- niezłe osiągi jak na tą moc i wagę,
- dużo miejsca w środku,
- duży bagażnik,
- prostota budowy.
Minusy:
- trochę za mało mocy.
Licznikowe 180 km/h osiągnięte na obwodnicy Lublina.
160 km/h na trasie Chełm-Hrubieszów.
Paliwie za darmo.
Lepszych polskich drogach.
Simson S70 Enduro full DDR.
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM.
Jak już tutaj jesteś zostaw komentarz.
Z góry dziękuję.
Ja NA PEWNO odwdzięczę się tym samym.
Zapraszam do komentowania moich pozostałych sprzętów.