Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Szczecin
1998 cm3
115 KM
0.00 s
Astra w moim posiadaniu od ponad 3 lat. Zrobiliśmy razem 63 tys. km i nigdy mnie nie zawiodła. Żeby było taniej w aucie zamontowana jest sekwencyjna instalacja gazowa (pamiątka po poprzednim właścicielu) z butlą w kole i dokręcanym wlewem :)
Aktualnie Astra wystawiona jest na sprzedaż :)
Kolektor ssący Lexmaul
Kolektor wydechowy Lexmaul
Wkład filtra powietrza Pipercross
Nadmuch do puszki filtra powietrza z zaślepki haka holowniczego w zderzaku :)
Naba i kierownica Momo
Tylne amortyzatory Ta Technix
Końcowy tłumik ze stali nierdzewnej
Stabilizator tylnej osi 22 mm
C20NE 115 Km, 170 Nm w serii.
Ile jest teraz trudno powiedzieć, obstaje przy tym, że w miarę trzyma fabryczne parametry :)
Oryginalne wnętrze GSi
Seryjne sprężyny, gazowe amortyzatory z przodu, Ta Technix z tyłu.
Radio Sony Xplod, głośniki Sony Xplod
Tegoroczny urlop, wyjazd na rajd Barum trasa Szczecin - Zlin (Czechy)bez najmniejszego problemu :)
Sprzedaż auta w dobre ręce.
Jedyny minus tego samochodu to ten na akumulatorze :)
A tak na poważnie, trzeba naprawić podsufitkę oraz boczek fotela kierowcy (niewielkie przetarcie).
Przywrócenie pełnego oryginału
Astrze G OPC z fotelami Recaro
Złotym Oplu Mancie GSi z pakietem Lexmaul i siedzeniami w kratę :)
Subaru Imprezie GT