Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
1900 cm3
200 KM
400 Nm
6.50 s
Seria motor ASZ do tego:
- Turbo typu Garrett Gt1749VB
- FMIC BPX i custom orurowanie.
- Wywalony układ recyrkulacji spalin.
- DP 2,5" i wydech na dwóch tłumikach MG także 2,5" przelot.
- Sprzęgło + zamach VW Sharan BTB.
- Strojenie CompSport.
ASZ+++
Do wyposażenia dołożyłem tempomat.
Zawieszenie tył:
- zestaw powerflex.
Zawieszenie przód:
- elementy gumowo metalowe z Cupry
cieńszy i bardziej miękki przedni drążek stabilizatora.
Zestaw Alpine + ladnie grajacy przod na 4 glosnikach HERTZ
Każda podróż jest pamiętna - uwielbiam jeździć tym autem.
- Turbo GT 2256V
- Zawieszenie Gwintowane KONI 1150
- Custom drążek stabilizatora na oś tylną.
- Regulowana rozpórka przednia.
- Chłodnica oleju.
- Upgade hamulców (tył od S3 już kupiony jeszcze tylko przód)
- Nakładki na pedały z Golfa GTI + podstopnica
- Tylne lampy z modelu Cupra
plusy same, minusy zadne
Skończeniu projektu przed ślubem bo jak nie to go już pewnie nie skończę.
Fajny projekt - dorzuc troche wiecej fotek.
pzdr
krde coś dziwny fimec masz ale musi niezle chłodzić
ozdro
Zajeb..... samochod.... nic dodac nic ujac... musi zamiatac na drodze:D.. hehehe zapraszam do mnie:D
Mody już są zakończone od dawna czekam tylko jeszcze na korektę programu.
widze ze zakupiles IC odpowiednich rozmiarow :) zapowiada sie niezly zapiedal*cz :) powodzenia w poskladaniu wszystkiego tak jak nalezy :) pozdro i zapraszam do oceny mojego TDi :)
To zdjęcie jest bardzo sensowne, dla tych, którzy wiedzą OCB :P
daj jakiś opis i sensowne zdjęcie