Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Głogów
1896 cm3
190 KM
0.00 s
Rok produkcji: 2002
Silnik: 1,9 TDI [ASZ]
Moc seria: 131 KM fabryczne
Wyposażenie:
- 4 airbagi
- ESP
- ABS
- 4 hamulce tarczowe
- Pełna elektryka: lusterka, szyby, centralny zamek, składane elektrycznie i ogrzewane lusterka
- alarm
- tempomat
- Webasto
- wspomaganie kierownicy
- klimatyzacja
- czujnik deszczu
- immobiliser
- komputer pokładowy
- dodatkowe wskaźniki (temp. oleju i aku)
- Po zakupie początek września-> wymieniłem mażety przegubów, ich opaski oraz 1 końcówka z przodu
- 15 10 2010-> wymiana napinacza i paska alternatora
- 04 11 2010->wymieniłem mechanizmy od zamków na nowe + poprawiłem-> odświeżyłem fabryczną elektronikę
- Październik 2010 - kompleksowe pranie wnętrza
- Październik -> wymiana filtra paliwa i powietrza
- Grudzień 2010-> wymiana filtra kabinowego
- Koniec stycznia 2011 -> wymiana: klocków przód, tył, nowe tylne tarcze hamulcowe, lewa mażeta, przesmarowanie i
czyszczenie tylnych zacisków ham.
- Wymiana rozrządu+wymiana oleju silnika i filtra (Motul)
- Połowa roku 2011 wymiana oleju silnika, filtra (Motul), filtr powietrza
- listopad 2011: wymiana filtra paliwa i powietrza; zbieżność; geometria; wymiana górnego mocowania amora prawego;
przejrzenie, wyczysczenie, przesmarowanie prawego przedniego gwinta
- naprawa i uruchomienie webasto: wymiana sterownika i pompy obiegowej, regeneracja silnika i wiatraka webasto
- grudzień 2011: naprawa cięgna drzwi prawych od otwierania klamka wewnętrzna
- wymiana siłownika zamka centralnego klapy tylnej
- zamontowanie 2 nowych pilotów do centralnego zamka tzw. \\\\\\\\\\\\\\\"scyzoryki\\\\\\\\\\\\\\\"
- styczeń 2012-> ponowna naprawa webasto-przejrzenie-uruchomienie (nie włączało się po zaprogramowaniu)
- rok 2012 wymiana czujnika doładowania turbo, filtry, olej, nowe tarcze ham przód, klocki, płyn ham. przewody ham.
- październik 2012 -> przegląd webasto, wymiana oleju
- Wydech przelotowy fi 60,3 ze stali k. o. na 1 ostatnim tłumiku ze stali nierdzewnej z końcówką a’la Cupra
- Nowe IC z Cupry (BPX) + orurowanie z rur fi 60,3 stal k.o.
- Program u Rogala w MR Motors = 171 KM/ 397 NM
- Maj 2012-turbo BPX+środkowy RMMotors przelotowy+przelot 2,5 korekta=190 KM 403 NM
- Czerwiec 2012-> wizyta w Motowydech-u EGR out+ poprawa dolotu-teraz wreszcze super szczelny
- lipiec 2012-> nowy zestaw hebli z audi tt-zregenerowane zaciski i jarzma pomalowane na żółto+nowe tarcdze 312 mm
ATE i klocki+nowe przewody ham. i płyn ham. racing Ferodo
- Montaż cb i anteny na stałe
- Gałka i worek z modelu „FR”
- Podstopnica z Leona Cupry R
- Nakładki na pedały Seat Sport
- Zamontowałem zegar doładowania Turbo na słupku kierowcy+słupki poflokowałem w firmie Flock-ART
- Zamontowanie podłokietnika
- Na zimę zakupione nowe oponki: 195/50/16 Continental Sport na fele orginalne Seata 16
- Z tyłu springi wymieniłem na odpowiedniki z VW Polo-stoi prosto!
- Lato zakupiłem orginalne 17 z FR-ki, zostały wyprostowane, wypiaskowane i pomalowane proszkowo na ciemny grafit-
opony zakupiłem w rozmiarze 205/45/17 -> fele już sprzedane
- Zamontowałem rozpórkę przednich kielichów Seat-Sport
- 2 opcja zawieszenia: sprężyny Eibach Pro-Kit- niestety w zestawieniu z seryjnymi amortyzatorami nie pracują-zostały
sprzedane
- Zakupiłem i zamontowałem zawieszenie gwintowane WEITEC
- Zakupiłem felgi stalowe ze Skody Octavii 15 + semi slicki Profil na ¼ -> sprzedane
- Zakupiłem zestaw hebli z Audi tt-zaciski, jarzma pod nowe tarcze 312 mm i wszystko zostało zregenerowane i
odmalowane na żółto
- Nowy zestaw kół na lato 17 Cuprowskie
- lato 2012-fele cuprowskie wypiaskowane i pomalowane proszkowo na ciemny grafit
- cd: przód dystanse 10 mm-tył dystanse 20 mm....
- maj 2012-> zakupione nowe slicki Profil średnia mieszanka 205/50/16\"
- lipiec 2012-> nowy zestaw hebli z audi tt-zregenerowane zaciski i jarzma pomalowane na żółto+nowe tarcdze 312 mm
ATE i klocki+nowe przewody ham. i płyn ham. racing Ferodo
- Radio Seata fabryczne na CD- całkiem fajnie gra
- Wygłuszenie drzwi
- Przód zestaw DLS-a ze zwrotnicami
- Montaż wzmacniacza MAGNAT oraz skrzyni z głośnikiem nisko tonowymi
- Poflokowanie podsufitki + rączki + daszki na czarno
- Montaż Coming & Leaving Home
- Dodatkowe oświetlenie wnętrza
- Montaż automatycznie składanych lusterek
- Ster z FRki
- Fotele i kanapa z FRki
- Większa moc?
v12
lotosX dodał pojazd do ulubionych
Damian P. oznaczył pojazd jako wyjątkowy
Damian P. uznał sesję jako wyjątkową