facebook
System PJ
to 129 369 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Seat Ibiza 2002r

Oglądano już 2911 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Seat Ibiza »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    Damian P.

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Głogów

  • Pojemność

    1896 cm3

  • Moc

    190 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Rok produkcji: 2002
    Silnik: 1,9 TDI [ASZ]
    Moc seria: 131 KM fabryczne

    Wyposażenie:
    - 4 airbagi
    - ESP
    - ABS
    - 4 hamulce tarczowe
    - Pełna elektryka: lusterka, szyby, centralny zamek, składane elektrycznie i ogrzewane lusterka
    - alarm
    - tempomat
    - Webasto
    - wspomaganie kierownicy
    - klimatyzacja
    - czujnik deszczu
    - immobiliser
    - komputer pokładowy
    - dodatkowe wskaźniki (temp. oleju i aku)


    - Po zakupie początek września-> wymieniłem mażety przegubów, ich opaski oraz 1 końcówka z przodu
    - 15 10 2010-> wymiana napinacza i paska alternatora
    - 04 11 2010->wymieniłem mechanizmy od zamków na nowe + poprawiłem-> odświeżyłem fabryczną elektronikę
    - Październik 2010 - kompleksowe pranie wnętrza
    - Październik -> wymiana filtra paliwa i powietrza
    - Grudzień 2010-> wymiana filtra kabinowego
    - Koniec stycznia 2011 -> wymiana: klocków przód, tył, nowe tylne tarcze hamulcowe, lewa mażeta, przesmarowanie i
    czyszczenie tylnych zacisków ham.
    - Wymiana rozrządu+wymiana oleju silnika i filtra (Motul)
    - Połowa roku 2011 wymiana oleju silnika, filtra (Motul), filtr powietrza
    - listopad 2011: wymiana filtra paliwa i powietrza; zbieżność; geometria; wymiana górnego mocowania amora prawego;
    przejrzenie, wyczysczenie, przesmarowanie prawego przedniego gwinta
    - naprawa i uruchomienie webasto: wymiana sterownika i pompy obiegowej, regeneracja silnika i wiatraka webasto
    - grudzień 2011: naprawa cięgna drzwi prawych od otwierania klamka wewnętrzna
    - wymiana siłownika zamka centralnego klapy tylnej
    - zamontowanie 2 nowych pilotów do centralnego zamka tzw. \\\\\\\\\\\\\\\"scyzoryki\\\\\\\\\\\\\\\"
    - styczeń 2012-> ponowna naprawa webasto-przejrzenie-uruchomienie (nie włączało się po zaprogramowaniu)
    - rok 2012 wymiana czujnika doładowania turbo, filtry, olej, nowe tarcze ham przód, klocki, płyn ham. przewody ham.
    - październik 2012 -> przegląd webasto, wymiana oleju



  • Tuning

    - Wydech przelotowy fi 60,3 ze stali k. o. na 1 ostatnim tłumiku ze stali nierdzewnej z końcówką a’la Cupra
    - Nowe IC z Cupry (BPX) + orurowanie z rur fi 60,3 stal k.o.
    - Program u Rogala w MR Motors = 171 KM/ 397 NM
    - Maj 2012-turbo BPX+środkowy RMMotors przelotowy+przelot 2,5 korekta=190 KM 403 NM
    - Czerwiec 2012-> wizyta w Motowydech-u EGR out+ poprawa dolotu-teraz wreszcze super szczelny
    - lipiec 2012-> nowy zestaw hebli z audi tt-zregenerowane zaciski i jarzma pomalowane na żółto+nowe tarcdze 312 mm
    ATE i klocki+nowe przewody ham. i płyn ham. racing Ferodo

  • Wnętrze

    - Montaż cb i anteny na stałe
    - Gałka i worek z modelu „FR”
    - Podstopnica z Leona Cupry R
    - Nakładki na pedały Seat Sport
    - Zamontowałem zegar doładowania Turbo na słupku kierowcy+słupki poflokowałem w firmie Flock-ART
    - Zamontowanie podłokietnika

  • Zawieszenie

    - Na zimę zakupione nowe oponki: 195/50/16 Continental Sport na fele orginalne Seata 16
    - Z tyłu springi wymieniłem na odpowiedniki z VW Polo-stoi prosto!
    - Lato zakupiłem orginalne 17 z FR-ki, zostały wyprostowane, wypiaskowane i pomalowane proszkowo na ciemny grafit-
    opony zakupiłem w rozmiarze 205/45/17 -> fele już sprzedane
    - Zamontowałem rozpórkę przednich kielichów Seat-Sport
    - 2 opcja zawieszenia: sprężyny Eibach Pro-Kit- niestety w zestawieniu z seryjnymi amortyzatorami nie pracują-zostały
    sprzedane
    - Zakupiłem i zamontowałem zawieszenie gwintowane WEITEC
    - Zakupiłem felgi stalowe ze Skody Octavii 15 + semi slicki Profil na ¼ -> sprzedane
    - Zakupiłem zestaw hebli z Audi tt-zaciski, jarzma pod nowe tarcze 312 mm i wszystko zostało zregenerowane i
    odmalowane na żółto
    - Nowy zestaw kół na lato 17 Cuprowskie
    - lato 2012-fele cuprowskie wypiaskowane i pomalowane proszkowo na ciemny grafit
    - cd: przód dystanse 10 mm-tył dystanse 20 mm....
    - maj 2012-> zakupione nowe slicki Profil średnia mieszanka 205/50/16\"
    - lipiec 2012-> nowy zestaw hebli z audi tt-zregenerowane zaciski i jarzma pomalowane na żółto+nowe tarcdze 312 mm
    ATE i klocki+nowe przewody ham. i płyn ham. racing Ferodo

  • Car Audio

    - Radio Seata fabryczne na CD- całkiem fajnie gra
    - Wygłuszenie drzwi
    - Przód zestaw DLS-a ze zwrotnicami
    - Montaż wzmacniacza MAGNAT oraz skrzyni z głośnikiem nisko tonowymi

  • Perspektywy

    - Poflokowanie podsufitki + rączki + daszki na czarno
    - Montaż Coming & Leaving Home
    - Dodatkowe oświetlenie wnętrza
    - Montaż automatycznie składanych lusterek
    - Ster z FRki
    - Fotele i kanapa z FRki
    - Większa moc?

  • Marzę o...

    v12

Wyróżnienia

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Moto Magnus Solatio
  • Peugeot Trekker 50
  • Ford Escort
  • Suzuki Marauder GZ 125
  • Mitsubishi Colt
  • Rex RS 450

Co robią kierowcy na PJ