Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Warszawa
2000 cm3
314 KM
480 Nm
5.65 s
Saab 900 NG z początku produkcji - koniec 1993r. Początkowo 2.0 bez turbo.
Turbo Mitsubishi TD04HL-19T
Wzmocniony Wastegate Actuator Forge z niebieską sprężyną
ECU Stage 6 by MStun
Wtryski Siemens DEKA 630cc
Pompa paliwa Walbro GSS341 255LPH
Map Sensor 3 bar
Zawór upustowy (BOV) typu SSQV
Downpipe El-Tec 3 calowy z nierdzewki
Wydech cat-back Simons BSR 2,5 cala z nierdzewki
Intercooler aluminiowy 550x230x65mm
Filtr powietrza stożkowy Pipercross
Krótka skrzynia od Saaba bez turbo
Poliuretanowa poduszka silnika
W patyku i w świni (drewno i skóra)
Dołożony słupek z dodatkowymi wskaźnikami EGT, BOOST i OIL Temp.
Amortyzatory sportowe regulowane KONI żółte
Sprężyny twarde, obniżające JAMEX
Elementy zawieszenia powerflex
Tarcze nacinane i nawiercane przód i tył Mikoda
Klocki EBC czerwone przód i zielone tył.
Przód zestaw dwudrożny odseparowany Magnat Classic 216 pod wzmacniaczem Blaupunkt GTA 2 MK II
Subwoofer Blaupunkt GTB1200 pod wzmacniaczem Blaupunkt GTA 2 MK I
Zmieniarka CD Clarion
Raczej ukończony projekt, ewentualnie wyciśnięcie paru KM strojeniem, powiedzmy do 340KM.
Najszybszy saab w PL - I-wsze miejsce na 1/4 mili na ogólnopolskim zlocie Saab Klub Polska.
Napędzie na 4 koła.
Teraz to już chyba by czas uaktualnić dane odnośnie mocy i momentu :)
Piękne zadbane autko. Bardzo mi się podoba. Zostawiam 10/10 za całokształt. Pozdrawiam i zapraszam do oglądania i komentowania mojego Leonka. Szerokości
gratulacje i pozdrawiam ;]
Zapraszam do mojej Alfy.