Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Warszawa
1994 cm3
200 KM
240 Nm
7.00 s
Rover 620ti
A po co?
Silnik seryjny 20T4 z turbiną i skrzynia biegów z blokadą mechanizmu różnicowego Torsena.
Typowe dla wersji mocniejszych i Si LUX. W wyposażeniu wszystko co można chcieć.
Seryjne, obniżone sprawdzało się na polskich drogach. Załadowany samochód potrafił pociągnąć na wybojach tłumikiem po ulicy.
Seryjne. Zamontowałem jedynie inne radio ze zmieniarką. Seryjne głośniki dawały radę.
Przy takich osiągach każda podróż była przyjemnością.
Sprzedany :(
Zalety:
- silnik,
- skrzynia (torsen naprawdę się przydawał),
- wyposażenie,
- spalanie (oczywiście jak na osiągi auta),
Wady:
- Zawiasy tylnej klapy wnikały do wnętrza, co czasem utrudniało włożenie większych rzeczy.
- Hamulce. Jak na możliwości samochodu trochę za małe (tarcza o śr. 282 mm.). Niestety potrafiły się krzywić :(
Hmmm... przeżycie... bo to czasem nie było takie oczywiste :)
MG RV8 z kierownicą po europejskiej stronie.
Szkoda, że gdy sprzedawałeś, ja o tym nie wiedziałem.... ehhh...
Bardzo ladny ROVER.. praktycznie taki sam kolor jak w mojej Marysi:D daje max zapraszam do Mnie pozdrawiam :D
Ładny i zadbany samochod.......gratuluje wyboru i zycze powodzenia, daje 6 na zachete:)
Brać ROVERkowa się nam powiększa na łamach polskiej jazdy. Szkoda ze sprzedany !!! Mimo wszystko 6 i zapraszam do oceny mojego MG.