facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Rover 400 1995r

Oglądano już 5747 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Rover 400 »
  • Rocznik

    1995 r.

  • Właściciel

    czerwonysmok

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    3city

  • Pojemność

    1396 cm3

  • Moc

    103 KM

  • Max. moment obrotowy

    127 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Rover 414SLi 1995

    Dane techniczne
    Silnik:
    Czterocylindrowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, 16-zaworowy, rzędowy, umieszczony poprzecznie. Pojemność skokowa 1396 cm3, moc 76 kW (103 KM) przy 6000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 127 Nm przy 5000 obr/min.
    Układ jezdny:
    Z przodu wahacz poprzeczny, z tyłu wahacz wzdłużny, stabilizatory. Z przodu hamulce tarczowe, z tyłu bębnowe.
    Nadwozie:
    Czterodrzwiowa, pięciomiejscowa limuzyna.
    Wymiary i ciężary:
    Długość x szerokość x wysokość 4370 x 1680xl400mm, rozstaw osi 2550 mm, ciężar własny 1080 kg, dopuszczalna masa całkowita 1580 kg. Pojemność bagażnika 410 I.
    Cena: 41 220 zł (1995)

    Źródło: (''Auto Motor i Sport'', nr 6, 1995)

  • Silnik

    Pod jego maską znajduje się udana jednostka napędowa o pojemności 1396 cm3 i imponującej mocy 103 KM. Jest to cieszący się bardzo dobrą opinią brytyjski silnik serii K, z wielopunktowym wtryskiem paliwa i szesnastoma zaworami, który wykorzystuje się również w Polonezie.
    Jednostka ta, przenosząca napęd na przednią oś, może zaimponować swymi osiągami, jeśli uwzględnić choćby niewielką jej pojemność. Silnik szczególnie dobrze reaguje w górnym zakresie obrotów, choć dźwięk dobywający się spod maski jest zbyt natarczywy.

    Czterocylindrowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa, 16-zaworowy, rzędowy, umieszczony poprzecznie. Pojemność skokowa 1396 cm3, moc 76 kW (103 KM) przy 6000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 127 Nm przy 5000 obr/min.

  • Wnętrze

    Wnętrzu starano się nadać nieco szlachetności przez wykończenie go drewnianymi listwami. Przypuszczalnie chodziło również o to, by złagodzić wrażenie jakie może wywołać nieco „podstarzała" linia deski rozdzielczej, pozbawionej tak modnych okrągłości. Jej widok przywodzi raczej skojarzenia ze stylem, charakteryzującym samochody z lat osiemdziesiątych. Utrzymanie takiego stylu we wnętrzu Rovera Anglicy składają na karb „brytyjskiego konserwatyzmu". Nie oznacza to rezygnacji z nowoczesnych, praktycznych dodatków, takich jak elektrycznie otwierane szyby w przednich drzwiach, regulacja wysokości fotela kierowcy czy położenia kierownicy. Duże wskaźniki są czytelne, ale dodatkowe przełączniki wymagają przyzwyczajenia. Pasy z przodu posiadają regulację wysokości mocowania, lecz na tylnych siedzeniach niema wymiarowych zagłówków, tych zaś, które sanie można regulować w pionie. Samochód sprawia wrażenie dość solidnie wykonanego, chociaż w testowanym egzemplarzu drewniana listwa z przodu naderwała się w miejscu zgięcia. (u mnie się trzyma)

  • Zawieszenie

    Równie pozytywnie należy wyrazić się o zachowaniu auta w czasie jazdy. Zawieszenie Rovera 414 jest wprawdzie dość sztywno dostrojone, ale między innymi dzięki temu auto zachowuje się nad wyraz stabilnie. Nawet przy bardzo szybkim pokonywaniu zakrętów nic nie jest w stanie wyprowadzić Rovera z równowagi. Układ kierowniczy ze wspomaganiem jest precyzyjny. Oczywiście, sztywność zawieszenia powoduje, że samochód dość gwałtownie reaguje na nierówności nawierzchni.

  • Car Audio

    Radio Sony X-Plod CDX GT20 4x45W
    4 Głośniki Pioneer TS G171C 170W + 2 satelitki

    mi wystarczy ;] jakby było inaczej to zapewne bym działał :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda jedna ;]

    i każda z babcia :P ciężkie chwile (dla mnie) :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    mechanizm przesuwania fotela pasażera wyskakuje dość często z zaczepów. Innych minusów jak dla mnie to auto nie posiada

    no nie pływa i nie lata niestety ale na drodze radzi sobie bardzo dobrze :)

  • Marzę o...

    Rover 75 [chyba się skusze] :)

Komentarze (15)

  • 2009-04-19 16:23:00

    Piękny "kanciak" :-)

  • 2009-01-28 08:41:23

    Fajny sprzęcik. Widać ze zadbany.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2008-07-02 23:32:16

    He hee nawet na poligonie czolgi nie mialy szans ;]

  • 2008-04-12 00:52:46

    zawsze podobal mi sie sedan ale kupilem tourera bo sie trafił :] paska przez auto nie bardzo mi sie widzą ale ogólnie utrzymany

  • 2008-04-11 21:46:25

    fajny samochodzik :) pozdrawiam i ocen moja :]

  • 2008-02-18 18:59:38

    Jak miło powitać kolejną R-ke na PJ...ciekawy kolorek, po opisie wnioskuje że fan 4 kółek z wysp :D

    Pozdrawiam

  • 2008-02-16 23:36:06

    Fajna bryka :) Ładnie wyszedł na tych zdjęciach w nocy.
    Pozdrawiam i zapraszam!

  • 2008-02-12 09:20:19

    spoxowska bryka 6 i pozdro zapraszam

  • 2008-02-12 05:43:54

    fajna bryka:) daje max pozdro zapraszam do mnie:)

  • 2008-02-10 17:52:20

    ladnie sie prezentuje zapraszam do mnie poOozdroo

  • 2008-02-10 14:01:11

    Bardzo ładny samochodzik. PozdraVWiam i zapraszam do mnie

  • 2008-02-10 12:26:42

    Koga ja tutaj widze:)))
    Autko znam osobiscie i musze powiedziec
    ze jest zadbane, wlasciciel je normalnie kocha:))
    Smiga jak szalony, jest mocny, nawet Ruski czolg T52 nie ma szans:)))
    Smoku tak dalej:))
    Pzdr i zapra

  • 2008-02-10 12:15:28

    Ładne autko, baz zbędnego i szpetnego wiejskiego tjuningu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

  • 2008-02-10 10:43:52
    Użytkownik usunięty

    Bardzo ładny, zadbany Roverek :) fajne fotki, osobiście nie pasują mi te naklejki ... ale kwestia gustu ;) pozdROVienia :) i życzę spełnienia marzeń odnośnie 75 :)

  • 2008-02-10 08:16:21

    Bardzo ciekawe zdjęcia, widać na nich że dbasz o swój pojazd. Fajnie pomyślany i gratuluje obszernego opisu.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volkswagen Golf
  • FSO Polonez ATU
  • Romet 50 T-1
  • Opel Astra
  • BMW 6
  • Kinroad XT50Q KING

Co robią kierowcy na PJ