Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
1400 cm3
7000 Nm
1.00 s
Wszystkie prace wykonane własnoręcznie....... wszystkie...!!!
Dużo rzeczy .... poniżej ...
Dolot i wydech:
- Instalacja dolotu składa się z puszki na mono wtrysk z clio Baccara, łącznika elastycznego, kolanka 120 stopni „Jacky”, rury chromowanej średnicy 60mm, filtra stożkowego Raid HP dedykowanego do silnika 1,4. Filtr został odseparowany od komory silnika za pomocą ścianki grodziowej w jej części dolnej jest zabudowany dolot zimnego powietrza (wyprowadzony we wlocie zderzaka), drugi wlot zimnego powietrza jest zabudowany od strony lampy i również wyprowadzony we wlot zderzaka.
-Z układu wydechowego usunięto katalizator, środkowy tłumik seryjny zastąpiono – przelotowym, tłumik końcowy 2x75mm komorowy firmy Eco- Tech.
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów polakierowana na czerwono, wypolerowano napis na silniku „Energii”
- Polakierowano na czerwono zaślepki na kielichy amortyzatorów, pokrywę poduszki silnika, osłonę na kolektor wydechowy.
-Licznik- Białe tarcze zegarów z niebieskim wskazaniem. Wskazówki pomalowanie na czerwono. Aluminiowe ramki na prędkościomierzu i obrotomierzu. Wszystko podświetlone diodami LED (regulacja jasności podświetlenia na oryginalnym potencjometrze).
-Dodatkowe wskaźniki przeszczepione z wersji „clio 16v” (na dzień dzisiejszy są to atrapy gdyż jestem na etapie kompletowania czujników) podświetlone jw.
-Biała tarcza pokręteł nawiewów, również podświetlona na niebiesko- czerwono diodami LED.
-Zamiast zegarka woltomierz z białą tarczą podświetlony „indyglo”, w ramce ala carbon.
-Gałka zmiany biegów firmy Sparco model „globe-R”.
-Aluminiowe nakładki na pedały firmy Sparco model „Reflex”.
-Kierownica firmy Sparco o średnicy 28cm.
-Dywaniki firmy Sparco.
-Mieszek dźwigni zmiany biegów wraz z chromowaną ramką – dedykowany do tego modelu.
-Mieszek dźwigni hamulca ręcznego – wykonany samodzielnie.
-Zmieniony dywan wewnętrzny z szarego na czarny z wersji „clio Rsi”
-Daszek deski rozdzielczej umożliwiający montaż dodatkowych zegarów z wersji „clio 16v”.
-Fotele kubełkowe wraz z tylną kanapą zaadoptowane z wersji „clio Rsi”.
-Cała deska rozdzielcza, boczki drzwiowe przednie, tylne, wszystkie plastiki wewnętrzne polakierowane na czarny mat . Dodatkowo w boczkach drzwiowych wstawiona zamiast tkaniny czarna skóra, przytwierdzona za pomocą nitów.
-Wewnętrzne klamki chromowane z wersji „clio Baccara”.
Zawieszenie:
-Amortyzatory przednie gazowe o skróconym skoku firmy.
-Sprężyny przednie – 35mm firmy HR.
-Tylna belka obniżona o jeden ząbek – amortyzatory gazowe Kayaba.
-Rozpórka przednich kielichów.
Hamulce:
-Przednie zaadoptowane z wersji „clio Williams” 259mm. Tarcze wentylowane, nawiercane, frezowane firmy ATM Mikoda, klocki hamulcowe firmy Ferodo model „Premier”.
-Tylne hamulce- system bębnowy zastąpiono hamulcami tarczowymi z wersji „clio rsi” , dla zwiększenia bezpieczeństwa zastosowano korektor siły hamowania (zwiększający siłę hamowania tylnej osi dopiero po zadziałaniu hamulców przednich).
-Układ hamulcowy zalano płynem Ferodo.
-Przednie i tylne zaciski hamulców polakierowano na czerwono.
Audio w przebudowie ....
-Radio Alpine 7906R
-Przedni zestaw dwudrożny, MB Quart 216 pvi
-Wzmacniacz SS Ref 414 , Kicx hp 500.2
-Sub DLS mw110
zasilanie 35mm
RCA stinger hpm dream
głośnkowe 2,5mm
-Panele drzwiowe...
Nissan 350Z, corvette c3 78', ford capri.
Moim zdaniem szkoda kase ladowac w takie przerobki jak na zdjeciach,, ale to tylko moje zdanie
Auto do wiosny przejdzie metamorfozę ....
Zderzaki ory z Clio Williams
Felgi Oz Racing 16' na oponach 195/40
i jeszcze kilka drobnostek..
tylko mogę ale niestety chodzę jeszcze do szkoły więc ciężko za kasą.
Pozdro i jeszcze raz muszę pochwalić naprawdę fajne Clio.
Bardzo ładnie przerobione Clio podoba mi się do tej pory znałem je z forum KRC. Szczególnie podoba mi się jego wnętrze, choć na zewnątrz też nie ma się do czego przyczepić.
Zajrzyj do mojego Clio, które przerabiam jak
CLIÓWKA naprawde super zrobiona ze smakiem... :) ładny kolor wnętrze super.. !!!!
Fajne, ładne i zadbane autko:)
pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego autka:)
Piękna maszyna, super się prezentuje :)zapraszam do oceny mojego samochodu :)
fajne clio. jedyna rzecz, która mi sie nie podoba to zderzak z przodu...jest zbyt agresywny na tak małe auto no i nie współgra z tylnim
fura po mocnym i zdecydowanym tuningu i bardzo ladna. no zeby z clio taka maszyna zrobic, gratuluje kolego, wszystko zrobione rewelacyjnie. jestem pod wielkim wrazeniem
Za całokształt maxa zostawiam i powodzenia w dalszych modach a szczególnie w zeswapowaniu silnika.pozdro
Przeczytałeś cały opis ! :) Powiem Ci że dużo pracy włożone w autko. I za to szacun. Renóweczka mi się podoba, daje Max. Pozdrawiam i zapraszam do oceny mojego Tico .
Świetna furka,dobrze utrzymana i zadbana-
oby tak dalej
Pozdrawiam i zapraszam do mojego opelka ! :)
całkiem ciekawie zmodzone clio zapodaj więcej fot i opis pozdro i zapraszam do moich aut
Patryk Haponiuk pozdrowił kierowcę pojazdu
Patryk Haponiuk oznaczył pojazd jako wyjątkowy