Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Miasto Królów
1794 cm3
88 KM
142 Nm
11.00 s
Jestem trzecim właścicielem samochodu. Poprzednim właścicielem był Brat, który sprowadził go do naszego kraju z przebiegiem 138kkm. Samochód w tym momencie ma przebieg ok 217kkm. Stan techniczny nienaganny:)
Jestem zwolennikiem oryginalnego wyglądu, elementy dodane lub zmienione przeze mnie miały delikatnie poprawić i odmłodzić wygląd. Najważniejsza zmiana to poprawienie siły i powtarzalności hamowania..
* tarcze Brembo MAX + klocki EBC Green Stuff
* dokładka zderzaka przedniego od Laguny ph1
* białe klosze kierunkowskazów w błotnikach
* podtrzymanie oświetlenia po zamknięciu drzwi wraz z elementem kinowego wygaszenia
* wygłuszenie maski z dizla
* klubowe ramki pod rejestrację ;)
Silnik o symbolu F3P 1794ccm, mocy 88KM i momencie obrotowym 142Nm przy 2750 obr/min. Jednostka napędowa nie poddana, żadnej modyfikacji, w zupełności wystarczająca do dynamicznej jazdy, przy tym ogromnie elastyczna. Mimo sporego przebiegu nadal jeździ na półsyntetyku ELF 10W40. Silnik zawsze dostaje markowe części eksploatacyjne, dzięki czemu działa bez jakichkolwiek problemów.
Wnętrze w pełni oryginalne, fotele wraz z boczkami obite welurem, kolor deski rozdzielczej to rzadki w tym modelu brąz. Tapicerka wygląda świeżo i bliżej jej do wnętrza samochodu 5, niż 15 letniego :)
Zawieszenie seryjne, tylna belka 4 drążkowa, mimo przebiegu 217kkm dzielnie się trzyma :)
Wersja budżetowa, w postaci jednostki sterującej firmy Clarion (bursztynowe podświetlenie bardzo zbliżone barwą do podświetlenia deski rozdzielczej), układu odseparowanego głośników HELIX z serii DarkBlue o średnicy 165mm oraz wygłuszonych drzwi. Mimo niskiego nakładu finansów, wnętrze rozbrzmiewa czystym dźwiękiem, ubarwionym w przyjemny dla ucha bas :)
Renifer był już nad morzem, w górach i na zachodzie. Do pełnego kompletu brakuje tylko podróży na wschód ;)
* delikatne obniżenie przedniej części nadwozia
* grill bez znaczka
* przyciemnienie przednich świateł i kierunkowskazów
* wymiana maski i błotników na elementy wolne od uszkodzeń
* spoiler tylnej klapy z wersji 16V
* większe koła
* walka z korozją :P
Samochód ma jeszcze służyć przez kilka lat, ktoś w końcu musi mi pomóc w budowie domu ;)
+ wygodne i przyjemne wnętrze
+ nadwozie sedan ;)
+ bardzo tani koszt eksploatacji
+ bezproblemowy
+ szybki jak na swój wiek
- korozja w newralgicznych punktach
- powypadkowy (ktoś sobie zrobił parking z bagażnika, na szczęście przód nieruszony)
- od przebiegu ok 210kkm trzeszczenie deski i fotela kierowcy
* bezproblemowa jazda od momentu zakupu
* samochód nadal osiąga maksymalną prędkość fabryczną ;)
* kilkukrotne "zlanie" zdrowych Civic'ów 1,4-1,5 o mocach ok 90KM ;)
*odnośnie tego modelu - o oryginalnej i zadbanej R19 1,8 16V sedan w granatowym kolorze.
* odnośnie tej marki - o białej Lagunie Coupe V6 4WS.
* odnośnie całej motoryzacji - o Mustangu Shelby GT500KR
Troche słaba ale ale za całokształt PLUS:)
no! takie opisy to ja lubie! do tego super zdjęcia!
pozdrawiam i gratuluje zadnabego autka!
zapraszam do komentowania moich autek:-)
danymi technicznymi mozna sie podetrzec kolego... A jak juz na to patrzysz to twoj tez ma 11 sek :)
Spoko sprzęt pozdrawiam i zapraszam do mnie
piękna fura xD zapraszam do mojego japońca
ekhm, zdrowy czy niezdrowy 1,4 lub też 1,5 ma 90KM i ok 11s do 100
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/honda/civic/vi.html
Zatem, nie wiem co chcesz udowodnić ;)
to dziwne bo zdrowy b15 robi setke w 9sekund.renata z pewnoscią nie.
Różnica jest taka, że 19ka była szybsza :) Jak pisałem, było kilka spięć i wszystkie wygrane :)
a malo takich w krakowie ? ustaw sie bedziesz widzial roznice.moge przyjachac moim tdi :)
Powiedzmy taką Hondą Civic 6 gen :)
ale co mam przyjechac moim seatem ?
Zapraszam do Krakowa, możemy się "spróbować" ;)
kolego jeździłem taka renata i civicami i jakby nie bylo to do 1.5 nie ma ona podejscia wogole.
Elegancki sprzęt.
Zapraszam do mnie. Pzdr
fura ma potencjał. pare modów i pojedzie:)
zapraszam na film:)
Elegancki sprzęt. Pozdro ;)