Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
www.mazdaspeed.pl
652 cm3
30 KM
0.00 s
Budowany wlasnorecznie od podstaw. Rocznik 89 - bardzo wdzieczne auto, w ktorym mozna sie bylo zakochac :]
troche porobiony: dolot luzny, gaźnik na dyszach 125/190/F8 lub 140/190/F8, wydech - pusta puszka, głowica ok. -3mm w pełni obrobiona - szerokie kanaly, komora dlubnieta, gniazda frezowane, zawory obrobione, walek 385, lekki zamach, sprzęgło i docisk od BIS-a.
kubełki Bimarco C, pasy szelkowe Schroth, kierownica Monte Carlo, okrągły obrotomierz, klatka, wnetrze wybebeszone ze wszystkiego, przelaczniki on/off na osobnej instalacji do swiatel przednich oraz halogenow.
płaski resor + dodatkowe pióro, 4 x twarde amorki (własnej produkcji), sprężyny od poldka trucka, felgi od sc 5 cali z oponami 145/70/13 przod oraz 155/65/13 tył.
Pusty wydech.
Bylo kilka takich na trasie Gdynia - Suwalki. Raz w polowie drogi, tuz pod Olsztynem zapalil sie, kupa dymu, ludzie na wsi powybiegali ale udalo sie ugasic i dojechalem do celu. Inna podroz to kapec o 2 w nocy, 100km przed Suwalkami, w szczerym polu a zapasowka okazala sie klapnieta :] trzeba bylo tescia obudzic i zaprosic zeby po nas przyjechal. Kolejna trasa to w nocy pomylilismy trase (chcialo sie jechac na skroty.....), brakowalo paliwa i na oparach, szarpiac i kaszlac udalo sie dojechac...po zgaszeniu auta juz nie odpalil :] Dzialo sie.... dzialo...
+ RWD
+ styl
+ klimat
+ zabawa i dlubanie
+ latwy do robienia
+ dobrze sie zawija w ciasnych fragmentach
- ciagle sie padlo psuje, mega awaryjny
- ruda
- niska moc
- glosny i niewygodny