Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Łódź
1998 cm3
152 KM
195 Nm
6.60 s
Opel Astra GSi 2,0 16v, auto którego używam do startów w rajdach typu KJS.
- Wybebeszone wnętrze
- sportowy układ wydechowy
W budowie:
- klatka bezpieczeństwa
- fotele bimarco
- pasy sprco
- kiera momo corse
SFI 2,0 16v DOHC narazie bez przeróbek
w budowie
narazie seria
brak
Moją poprzednią identyczną astrą przeżyłem dość poważny wypadek. Postawiło mnie w koleinach na mokrym asfalcie bokiem przy predkości okolo 130 km/h, niestety nie udało mi sie opanować auta ( szerkie opony) i uderzyłem lewym przednim błotnikiem w 1-szą latarnie, okręciłem się w okół własnej osi 4,5 obrotu, uderzyłem tylnym prawym błotnikiem w 2-ga latarnie i obrócilem sie jescze o 1,5 obrotu.
Starty w rajdach PZMot.
- Klatka bezpieczeństwa
- Pasy bezpieczeństwa 5-punktowe
- Fotele z homologacją
- System gaśniczy
- Amortyzatory gazowe regulowane
- Twarde sprężyny asfaltowe
- Opony zimowe
- Opony asfaltowe typu slick
- Opony szutrowe
- Opony do jazdy w deszczu asfaltowe
- Halogeny średnicy ok. 20 cm ( 4 dalekosiężne i 2 przeciwmgłowe )
- Bezpieczne nietłukące się szyby ( folia )
- Kaski z interkomem
- Interkom
- Kombinezony ognioodporne
- Rękawiczki
- Wyczynowe klocki i tarcze hamulcowe
- Hydrauliczny hamulec ręczny
- Chip tuning silnika
- Wyczynowe sprzęgło
- Wydech ze sportowym katalizatorem
- Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym