Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Aktualnie UK
1242 cm3
80 KM
110 Nm
0.00 s
Oryginalnie autko było vanem, powrzucane zostało wszystko ze sportinga, troche z Shumachera, no i silnik z Punto, i tylne hamulce z Tempry...
Dolot ABARTHa, stożek K&N, wydech ULTER SPORT, rozpórka góra/dół korektor siły hamowania z tyłu( automatyczny z vana) hamulce tarczowe z tyłu z Tempry, tarcze wentylowane przód/tył
1.2 8v z Punto
Pakiet ABARTH, sportowa kierownica RIPSPEED na długiej nabie, 3-punktowe pasy SPARCO
Sprężyny EIBACH, amortyzatory gazowe
Dokręciłem go do odciecia na ostatnim biegu na autostradzie...:->>>>
PLUSY: rewelacyjne hamulce, masujacy ucho wydech ULTER, super trakcja na sprężynkach EIBACH (zdecydowanie rajdowa charakterystyka, nie wyscigowa, co znaczy, że autko nie podskakuje głupkowato na naszych dziurawych drogach), wystarczajaca moc i moment Puntowskiego silnika, silniczek bardzo chetnie sie wkreca na obroty, i wyraznie to lubi, auto wymusza agresywny styl jazdy, np. wredne z początku nadrzucanie tyłem na dohamowaniach do zakretów nauczyłem sie wykorzystywac w celu ustawiania sobie furki przed winklem...agresywnie i skutecznie, bo znika problem z podsterownoscia, a nawet jeśli ma ochote wystąpic to wtedy lewa nóżka na hamulec, a prawa spód!!!! MINUSY: najwiekszy minus to fakt, że fiaty sa delikatne, i nawet amatorsko rajdowa eksploatacja im nie słuzy...no i z tym mocniejszym silnikiem poduszki mocujace sobie raczej nie radza...
Jeszcze się nie rozleciał...