Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Wałbrzych
652 cm3
0.00 s
Autko nabyłem jako mocna treningówka od mojego dobrego kumpla (dzieki Ołów, Ty już wiesz za co) Dodałem klatke, zrobilem motor i pare drobiazgów. Nie ma kompromisów, to ma być typowa rajdówka choć jeżdże Nią tez do pracy. Zanim ja nabyłem była moim marzeniem długi czas.
Prędzej ją sprzedam niż założe spojler ;-)
benzynowy, 2 cylindrowy, pionowy, rzędowy, 4 suwowy z zapłonem iskrowym, chłodzony powietrzem ;-) po za tym: głowica -3,3 mm obrobiona, zawory od Bambino i diesla(toczone), dłubnięty gaźnik+ dolot,wałek 385 Świątka, zamach +sprzęgło od Bisa (seryjny),wolny wydech ,wyważone korby i tłoki, zalany olejem MOTUL 10W40
Klatka samoróba, kubły BiMarco C, Shrott-y 3 pkt. obrotek, 2 statywy na aparat (do krecenia on-boardów) CB Radio. Odchudzone na max.
Przód: resor na 13 cm + dodatkowe pióro,ścięte podstawy, amorki seria, hamulce FERODO;
Tył: spreżyny ciete o 1 zwój, amorki mocno utwardzane.
Koła: lato 175/50/R13 Dunlop Sport na alusach + dystanse, zima 135/80/R12
... Wydech przy 5500 obr/min, po za tym pilot czasem coś zaśpiewa ;-)
Podróż: Powrót z rozdania nagród na koniec sezonu z pucharem w ręce... zaatakował mnie krawężnik i rozerwałem blok silnika :-(
A przygoda to każde zaciągnięcie ręcznego ;-)
Dbac o autko zeby starczylo jeszcze dla wnuka
Plusy:
+ że w ogóle jeździ
+ ręczny hydrauliczny (bajka !!!)
Minusy:
- jak każda kobieta tak i ta ma swoje ciche dni ;-)
1: że ją kupiłem
2: że nauczyłem się nią jeździć
3: 3 miejsce na koniec Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Wałbrzycha w klasie 126 w sezonie 2006.
Po za tym autko długi czas było w rankingu rajdowych na prowadzeniu i znalazlo sie nawet w top 10. nie jest źle ;-)
Cysternie paliwa i cysternie piwa ;-)