Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Warszawa
1242 cm3
80 KM
110 Nm
9.00 s
Auto jest efektem mojej ponad rocznej pracy i kosztowało bardzo dużo pieniążków i nie tylko.
Rajdówka pełną gębą
1,2 8V (1242ccm)
lekki zamach
coś tam pomodzona głowica (za poprzedniego właściciela)
kolektorek 4-2-1
wydech przelot fi50
program
wypatroszone wnętrze
klatka Kałuża zgodna z zał. J
2x Bimarco Cobra 2
pasy Sabelt 4pkt. i 3pkt.
wyciągnięty lewarek skrzyni biegów
3x wskaźniki Auto Gauge
kierka zamszowa + naba
aku + zbiorniczek spryskiwacza w bagażniku
Bilstein B6
Eibach Pro Kit
wypatroszone wnętrze
wydech pełny przelot
Zdecydowanie zatarcie się starego silnika na parkingu pod domem podczas powrotu z 800km trasy. Idealny moment i nawet zły nie byłem
krótka ( a przynajmniej krótsza ... ) skrzynia
szpera ( jak pan Bóg da i partia pozwoli )
korektor + hydrołapa
krótsza przekładnia kierownicza
dużo km treningów
Plusy:
mój
rajdówka
Minusy:
za mało kuca
za długa skrzynia (niedługo ... bo dwójka już chaczy)
brak szpery
postawienie auta w poprzek drogi 5cm szerszej niż auto i nie przywalenie w żaden krawężnik
pełnym sezonie 2010 w KJS'ach, ale zobaczymy ile da się pojechać.