Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Bydgoszcz/Norway
1600 cm3
120 KM
8.00 s
Moja zabawka Golf Mk1 Pirelli
Generalnie wszystko zostało zmienione
Orginalnie było gti ale silnik wystawił kopyta mały swap 1.6 gaźnik. Została splanowana głowica,wypolerowane kanaly dolotowe,ostry wałek(świątek)odelżone koło zamachowe,stożek,skrzynia 5 od gti,chłodnica oleju, przeregulowany gaźnik pochłania hektolitry paliwa ale warto. Wydech przelotowy z kwasówki zakończony puszką Supersporta.Huczy i szczela jak WRC.Aluminiowa osłona pod silnikiem 1.5 nie raz uatowała miskę olejową.
Na dzień dzisiejszy zaniedbane, środek wybebeszony,Klatka bezpieczeństwa,kubły Sparco,szelki Shrotha. Pedały,kierownica,gałka z serii VW Motosport,zestaw dodatkowych wskaźników ciś,temp oleju, temp wody,ładowanie,economizer nie istotny hi hi,
Obniżone utwardzone,Amortyzatory Bilstein,spreżyny Supersport
wentylowane tarcze przód klocki EBC green stuff, rozpórki góra i dół wzmocnione przegóby
obecnie brak
Wiele gorących sytuacji na bezdrożach i lasach. Nie da się nudzic jeżdżąc tym samochodem . Na szczęście nie musiałem sprawdzac działania gaśnicy i klatki.
Jako że latem pracuje za granicą zima pozostaje mi do popisu. tej zimy postaram sie odrestaurowac mojego mk1 dodac kilka żeczy no i zeswapowac silnik na 1.8t
Minusem jest spalanie około 16l benzyny gdyż uwielbiam redukowac biegi na niskie robiąc przy tym wiele hałasu lecz miny i zdziwienie ludzi bezcenne.
Niezawodny w każdych warunkach pogodowych robię nim bardzo dużo kilometrów. Co tu dużo mówic VW i wszystko jasne.