Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Czechowice
1242 cm3
85 KM
0.00 s
I oto stałem się posiadaczem kolejnego Fiata...na ten moment to już trzeci na placu, a czwarty w historii :)
Tym razem zdecydowałem się na coś mniej cywilizowanego od poprzednich a minowicie CCS przygotowane do amatorskiego ścigania :)
1.2 z Fiata Punto , głowica 8 zaworowa, 2 pompy paliwowe (jedna włączana ze środka pojazdu) Skrzynia 6 biegowa krótka także z Punto, koszyk zmiany biegów przeniesiony do kabiny. Dolot z włókna węglowego ze stożkiem. Płyta pod silnikiem 3mm. Wydech od Kałuzy, kolektor 4-2-1.
Całkowicie wypatroszone z wszystkiego co zbędne :)
Z potrzebnego a wręcz niezbędnego wyposażenia jest klatka bezp. z \"Kałuży\", kubły: kierowca siedzi w Sparco Phoenix + 6-cio punktowe pasy a pilot w Bimarco Expert i pasy 4 punktowe. Kierownica MJM. Intercom.
Twarde ale niesamowicie trzymiące samochód na drodze. We wszystkich kołach hamulce tarczowe (na tyle tarcze i klocki z AR 155). Magnezowe felgi. Seryjny ręczny. Regulowana rozpórka kielichów przedniego zawieszenia.
Wydech :)
Pierwszy start na Sprincie w Jaworznie...ślisko ale zajefajnie :)
Jak najwięcej stratów a wyniki powinny same się pojawić
+głośny
+niewygodny
+szybki
I TAKI MA BYĆ !!! :)
Minusów nie ma...o takim aucie poprostu nie wypada mówić, że ma minusy.
W debiucie 9 miejsce w klasie ( na 20 załóg) i 36 w generalce (na 70 załóg)...ja jestem zadowolony :)