Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
krakow
1100 cm3
70 KM
0.00 s
normalny nie pozorny cienki ale potrafi otworzyc oczy na ulicach,szczegolnie wlascicieli w wiekszych i mocnieszych autach :)
teraz seria jest najladniejsza.
byly alu ale ukradli i nie bedzie nowych :(
1) silnik: moc około 70KM
- glowica – planowana,gnizda zaworow,kanaly dolot,wydech –lustro
- walek – sport –troche slaby dol ale od 3,5tys idzie jak kosiarka do 7,5tys obrotow/min
- układ korbowy –wywazony
- kolo zamachowe – delikatnie odchudzone i wywazone
- wydech – przelotowy średnicy 50mm zakończony koncowym tłumikiem firmy REMUS
( glosny ale przechodzi przeglądy bez problemow )
1) fotel bimarco + pasy szelkowe sabelt,a cala reszta czerwona w kolor
2) lewarek dlugi az pod kierownice aby skrócić czas oderwania reki od kierownicy,przez co biegi wchodza bardzo szybko i bardziej precyzyjnie!!!
obniżony utwardzony – winkielaki możliwe nawet przy duzych predkosciach .
polecial w dol okolo 40mm
rura przelotowa 50mm + wydech remus i zadne radio nie da mu rady. Na dluzsza trase polecam stopery,bo meczy :(
krakow - lódz...od autostrady A4 do samej czestochowy mocny wyscig z fordem fokusem,fordem galaxy 2.0 i peugeotem 306 - pod czestochowa bylem 2 :)
autko jest teraz do sprzedania bo nie mam czasu jezdzic - motor lepszy ( honda CBR600RR) pozatym nie mieszkam juz w Polance i autko sie tylko marnuje!!!
plusy - maly,niepozororny,super do miasta i zawsze gotowy do ostrego pycenia,
minusy - potrafi spalic,wydech urywa glowe od 4000 obr/min,troche twardy
krotki wyscig i panu z BMW 1.6 coupe panu wyszly galki i zatrzymal mnie rzeby zapytac co sie stalo
sam juz nie wiem