Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Kościan
652 cm3
24 KM
42 Nm
0.00 s
Autko sprzedane!!
niewskazany :]
Seria 652 cm3 Silnik przeżył dokładny przegląd i jak na razie nie zamiaruję w nim poważniejszych przeróbek. Wychodzę z założenia i wiem to ze swojej autopsji jako pilot, iż podstawą jest zawieszenie. Dopiero kolejne przeróbki mogą za sobą ciągnąc sprawy motoru. Piecyk Fiata był także zaniedbany, jedyną innowacją i przeróbką jest obróbka gaźnika, szlif kanałów gardzieli i skrócenie dyfuzora o 4 mm. Nie musiałem nawet zastosować większych dysz, gdyż po zabiegu jaki uczyniłem Maluch ma większy power niż dotychczas. W uszczelce zaślepiono dwie okrągłe dziury, co spowodowało iż Bolid nie dusi się na nawrotach. Kompleksowa regulacja także wspomogła jego należyte działanie. Niegdyś podczas dodawania gazu autko "zastanawiało się" co robić. W miejsce tłumika szmerów została obsadzona rurka od 600. Zamontowane zostało odchudzone koło zamachowe, niestety nie zważyłem, ale jest o połowę chudsze od oryginalnego. Reasumując
-innowacje w gaźniku
-tłumik szmerów zastąpiony rurką
-stoczone koło zamachowe
-dolot powietrza
Wnętrze w Maluchu kończy się za przednimi fotelami. Tył kompletnie czysty, usunięte zostały; rdza, wygłuszenia, wykładziny, kanapa. Wszystko pomalowane pierwszą warstwą białego lakieru. Czas położyć definitywną warstwę. Prócz tego fotele seryjne, ze względu na brak funduszy. Na podłodze tylko wykładzina bez dywaników iii środek niezwykle pięknie utrzymany.
Tył; sprężyny przycięte o 1 zwój, amortyzatory prawie nowe, twarde. Dodane gumy usztywniające eliminujące syndrom wanny na nawrotach :D Szczęki hamulcowe z tyłu tak samo "ostre" jak z przodu, dodatkowo ręczny bez zapadki. Opony Bridgestone 165/65 R13 na felgach od Uno
Przód; Resor sklepany z 21 cm na 10 cm ugięcia w strzałce. Amortyzatory seryjne jednak bardzo dobre. Teraz autka nie wypluwa z zakrętu, trzyma się jak przylepione no... i ten wygląd :] Hamulce nówki sztuki! Największym i najukochańszym wynalazkiem jest szybki skręt z przodu... mmmioodziioooo!!
OBOK NA ZDJęCIACH PRZEDSTAWIONA WYSOKOść ZAWIESZENIA PRZED, JAK I PO PRZERóBKACH.