facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat 126 1998r

Oglądano już 5171 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat 126 »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    młody126rally

  • Kategoria

    Rajdowe

  • Lokalizacja

    Kościan

  • Pojemność

    652 cm3

  • Moc

    24 KM

  • Max. moment obrotowy

    42 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Autko sprzedane!!

  • Tuning

    niewskazany :]

  • Silnik

    Seria 652 cm3 Silnik przeżył dokładny przegląd i jak na razie nie zamiaruję w nim poważniejszych przeróbek. Wychodzę z założenia i wiem to ze swojej autopsji jako pilot, iż podstawą jest zawieszenie. Dopiero kolejne przeróbki mogą za sobą ciągnąc sprawy motoru. Piecyk Fiata był także zaniedbany, jedyną innowacją i przeróbką jest obróbka gaźnika, szlif kanałów gardzieli i skrócenie dyfuzora o 4 mm. Nie musiałem nawet zastosować większych dysz, gdyż po zabiegu jaki uczyniłem Maluch ma większy power niż dotychczas. W uszczelce zaślepiono dwie okrągłe dziury, co spowodowało iż Bolid nie dusi się na nawrotach. Kompleksowa regulacja także wspomogła jego należyte działanie. Niegdyś podczas dodawania gazu autko "zastanawiało się" co robić. W miejsce tłumika szmerów została obsadzona rurka od 600. Zamontowane zostało odchudzone koło zamachowe, niestety nie zważyłem, ale jest o połowę chudsze od oryginalnego. Reasumując
    -innowacje w gaźniku
    -tłumik szmerów zastąpiony rurką
    -stoczone koło zamachowe
    -dolot powietrza

  • Wnętrze

    Wnętrze w Maluchu kończy się za przednimi fotelami. Tył kompletnie czysty, usunięte zostały; rdza, wygłuszenia, wykładziny, kanapa. Wszystko pomalowane pierwszą warstwą białego lakieru. Czas położyć definitywną warstwę. Prócz tego fotele seryjne, ze względu na brak funduszy. Na podłodze tylko wykładzina bez dywaników iii środek niezwykle pięknie utrzymany.

  • Zawieszenie

    Tył; sprężyny przycięte o 1 zwój, amortyzatory prawie nowe, twarde. Dodane gumy usztywniające eliminujące syndrom wanny na nawrotach :D Szczęki hamulcowe z tyłu tak samo "ostre" jak z przodu, dodatkowo ręczny bez zapadki. Opony Bridgestone 165/65 R13 na felgach od Uno

    Przód; Resor sklepany z 21 cm na 10 cm ugięcia w strzałce. Amortyzatory seryjne jednak bardzo dobre. Teraz autka nie wypluwa z zakrętu, trzyma się jak przylepione no... i ten wygląd :] Hamulce nówki sztuki! Największym i najukochańszym wynalazkiem jest szybki skręt z przodu... mmmioodziioooo!!


    OBOK NA ZDJęCIACH PRZEDSTAWIONA WYSOKOść ZAWIESZENIA PRZED, JAK I PO PRZERóBKACH.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki Katana AY 50
  • Opel Rekord
  • Ural K-750
  • Ford Puma
  • Lada 2103
  • BMW 3

Co robią kierowcy na PJ