Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Wrocław
1342 cm3
202 KM
182 Nm
4.70 s
Suzuki Swift Gti MK1, seryjnie 101 KM i 113 NM, idealne autko do pierwszych startów na 1/4 jest lekkie i ma potencjał. teraz ma 202 KM i 182
NM po pełnym tuningu.
- blok silnika B13G rozwiercony do 1348
- głowica profesjonalnie przygotowana w firmie PeterGum, powiększone i wypolerowane kanały, zawory od BMW, splanowana max.
- tłoki kute 75 mm USA
- wał kuty zmniejszona waga polerowany
- korby kute odelzone polerowane
- sprzęgło ze spieku 3 łopatkowe, wzmocniony docisk
- kolektor dolotowy 4 przepustnice
- kolektor wydechowy tzw. baran 4-1, pełny przelot
- dwie listwy wtryskowe, wtryskiwacze 240
- kompresja 18
- świece Denso platynowe
- kable WN Magnecor
- wałki 292
- elektronika made in Sereda
BRAK :)
Mistrz Dolnego Śląska w wyścigach na 1/4 mili 2005
I-Vice Mistrz Polski w klasie Mini 2007
Puchar Polski w klasie Mini 2008
Rekord Europy ET 13.007s klasa 1400 N/A
Rekord Polski ET 13.114s klasa Mini
Rekord Czech ET 13.642s klasa 1400 N/A
Rekord Węgier 2008 ET 13.114 klasa 1550 N/A