Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1970 r.
Gorzów Wlkp.
1177 cm3
0.00 s
narazie to za wiele niema do pokazania ale że zobaczyłem że jest tylko jedno nsu to wrzuciłem też swojego dla towarzystwa..;)
o orginale raczej niema mowy.. są duże braki, a do modelu 1200C jest ciężko coś zdobyc..
silnik tymczasowo bedzie 1000cm3 z prinza z 67 roku..
a orginalny 1200 będe remontował w późniejszym okresie na eksperymenty czekają poziome gaźniki..
we wnetrzu chyba nie bedzie niczego co zbedne. ma być po prostu lekki..
obnizone i delikatnie usztywnione..
cos tam pewnie zamontyje żeby brzęczało..
jedyna podróż nim to na lince z innym autem.. jakiez 3 km ale z porozkrecanym zawieszeniem było w miare ciekawie..;)
remont.. remont .. remont.. jak zorganizuje jakieś ogrzewanie do garazu to może przez zime coś porobie..
plusem jest jego unikatowosc, mała masa własna, prosta konstrukcja..
minusem. też jest unikatowość bo dostęp do części jest prawie zerowy..
osiągnięcia... znalezienie orginalnych nowych kloszy tylnych lamp ( inne niż w NSU prinz) po 3 latach poszukiwań...
i kupno rarytaśnego emblematu od NSU TTS
doprowadzeniu wszystkich swoich aut do stanu wsiadam i jade.. no i przydał by się jakiś hangar lub stodoła na te wszystkie pojazdy.. bo niestety z braku miejsca jestem zmuszony się rozstawać z niektórymi klasykami...