Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Gliwice
1587 cm3
112 KM
145 Nm
11.00 s
Autko kupiłem tylko po to by mieć dobrą bazę pod budowę auta rajdowego :) Ale od samego początku przypadł mi do gustu jego charakter :)
- brak
Ewentualnie:
- pucharowe felgi
- opony slick Indy
- planowana głowice o 0,6mm
- powiększone i polerowane kanały wydechowe
- komputer Peugeot Sport
- panewki główne i korbowodowe firmy Hipeco
- sprzęgło Sachs
- twardsze poduszki pod silnikiem i skrzynią
- sportowe półosie
- lekkie koło zamachowe
- pełen przelotowy wydech z polerowanym katalizatorem
- wybebeszone :)
- seryjne kubełkowe fotele
- sprężyny Eibach Pro Kit
- amorki Peugeot Sport
- brak :D
- jeszcze przede mną :)
- wyważanie
- ostrzejszy wałek
- mocno rozbudowana klatka bezpieczeństwa zał. J
- homologowane fotele i pasy
- poliuretanowe elementy zawieszenia
- amortyzatory Bilstein B6 (gwintowane)
- metalowe sprzęgło Exedy Racing
- mniejsze koło pasowe
- felgi Sparco Comodore
- krótka skrzynia biegów
- sportowe półosie
- nowa tylna belka
- sportowe przewody hamulcowe
- klocki Ferodo DS 3000
- tarcze ATE
- przewody hamulcowe wew auta
- system gaśniczy OMP (elektryczny)
- rozpórki (dolna i górna)
- kilka sztuk dobrych opon :)
- płyta pod silnik i bak
+ silnik ciągnie od dołu
+ małe gabaryty
+ dobre osiągi
- wadliwa skrzynia biegów
- o tym w późniejszym terminie
- kilku rzeczach :D